Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Excuseme schreef:vorige eigenaar
liliputter schreef:paarden moeten als ze naar hetbuitenland verkocht willen worden,eerst een (weet niet hoe t heet)...keuring door,bij 100%mogen ze door en dus verkocht worden,anders niet
janderegelaa schreef:Even een theoretisch dingetje: stel nou dat v/d Zwan het wist en het paard niet verzekerd had, betaald gewoon zn hypotheek niet meer en de bank haalt de paarden op. Hij heeft een stukje geld terug en lacht zich rot
Sammie schreef:[Nah ik neem aan dat van der Zwan ook wel geprobeerd had (zeker in beginstadium) om het paard te redden.
Met 6 ton (ong.) verlies je erg veel op 2 miljoen. Dan ben je een slechte ondernemer als je zo denkt. Maar goed ik neem ook aan dat bij deze bank wordt aangeklaagt en aangezien zij als intermediair werkten komt het alsnog bij van der Zwan terecht, hetzij doordat de bank hun aanklaagt of gewoon direct.
[/quote]
janderegelaa schreef:Het paard stond in een kliniek in eerste instantie onvindbaar voor de bank en op de veiling werd gezegd dat ze daar stond voor "een lichte irritatie aan het sesambeen". Volgens mij hoeft een paard daarvoor niet op een kliniek te staan.... Overigens kun je er bij een paard beter 6 ton inschieten dan 2,5 miljoen...