afstammelingen van Niagara

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silvia1974

afstammelingen van Niagara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 09:28

Ik ben nieuw hier en vroeg me af of er nog meer mensen zijn die een afstammeling hebben van Niagara? Ik heb zelf een 3-jarige ruin van niagara x wisconsin.

estherk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 22:13

Ik ken een Niagara merrie van 2,5 jaar uit een merrie uit de Banta stam. Ik heb er helaas geen foto's van. Een mooie bruine met bles, geloof 4 witte beentjes, zeer vriendelijk paard. Ze is alleen niet heel hoog, misschien gaat ze de 1.60m niet eens halen. Maar ze kan springen als de beste, want ze sprong moeiteloos als jaarling al vanuit stilstand over een staldeur van 1.20m. Ze kan ook best leuk bewegen. Ik vind het al met al een superleuk beestje!
Hoe is jouw paard?

silvia1974

Re: afstammelingen van Niagara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 15:57

Mijn paard is ong. 1.70 en heeft ook een super karakter, het is zo'n knuffelpaardje. Hij pakt alles ook zo snel op, ik ben nu bezig met hem aan de longe (hij is dus nog niet zadelmak) en hij doet het zo braaf. Btw hij is donkerbruin met een wit kolletje. Als ik een foto heb van hem zal ik hem wel even plaatsen.