Naar aanleiding van het Miss Mo topic, ben ik gaan zoeken naar Dublin. Foto's kom ik wel tegen, bij het NSvT niet. Maar site van Vink is uit de lucht en verder geen gegevens.
Dus wie vertelt mij waar hij staat???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naar aanleiding van het Miss Mo topic, ben ik gaan zoeken naar Dublin. coydog schreef:Weet je toevallig ook de reden waarom er op email niet gereageerd wordt?
Soxje schreef:Is het niet zo dat àls hij failliet is dat de hengst onder zijn boedel valt (als de curator weet dat hij de hengst heeft) en dus vanuit het faillisement verkocht wordt? Kan een interessante koop worden want gaat desnoods voor de slachtprijs weg.
Soxje schreef:Is dat telefoonnummer ook buiten gebruik?
)
Leonoor schreef:Dublin is voor beide stamboeken gekeurd, maar wil dhr. Vink wel een NSvT merrie ontvangen?
snowdon schreef:Leonoor schreef:Dublin is voor beide stamboeken gekeurd, maar wil dhr. Vink wel een NSvT merrie ontvangen?
Leonoor, leer het nu eens.. het gaat niet om de paarden, het gaat om de mensen
--> heb ook zo'n vermoeden dat hijzelf niet zo "into" internet/ mail is ... maar kan t mis hebben...
)
Ik zie nu niks wat ik slecht aan hem vind. Hij staat nauw achter maar dat kan aan het moment liggen. Dat is ook belangrijk aan foto's: geen Franse stand voor en mooie stand achter. Hij is eigenlijk gewoon niet goed op de foto's gezet. Maar dat verhult zijn mooie cob-bouw niet. Ik vind hem weergaloos.
toen Dublin uit de trailer kwam en wilde dus toch nog effe wat kiekjes van hem 
en daarna naar huis, want t was alweer laat
)
... ben al blij dat ze redelijk scherp zijn
(wat soms al lastig is met bewegende hengst + digi
)