Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suelza schreef:En wat die wiskunde leraar betreft... ik zit al 9 jaar niet meer op de middelbare school, dus dat gaat lastig worden....
jessje schreef:Qua schimmel heb je idd gewoon 50% kans.
En als je meer lengte, meer bloed en fijner gebouwd wil, haal Argentinus dan maar onmiddellijk van je lijstje

Suzanne F. schreef:Houston zelf? Veranker je mooi de moederlijn? En Houston x Jazz schijnt het goed te doen...
Hmm fijner van bouw en lange hals? Eeeh tja Krack C? Maar das dan ook weer zo´n standaardcombi, Krack x Jazz.
(leuk omdaar is een foto van te zien , jazzxuniform) LaFunkyJazz schreef:Jij zegt dat Lancet vrij sterk zijn kleur vererfd? De merrie die ik rijd heeft ooit een veulen gehad van Lancet, die was schimmel (de merrie was van Uniform)
En trouwens, als de merrie van mij was, had ik Jazz erop gezet(leuk omdaar is een foto van te zien , jazzxuniform)
sigrid1182 schreef:Ik zie dat deze merrie uit dezelfde moederlijn komt als Houston....
oma v houston is halfzus van de moeder van jou paard...
Ik zou bij zon merrie een "dressuurhengst" uitzoeken , uit springstam, bv zón hengst gefokt als Uptown...maar die is waarschijnlijk al te zwaar voro jouw merrie....
Plaats eens een foto van je paard,, alleen zij is nu twenter dus zal er wel niet op haar mooist bijstaan....![]()
Ik vind zelf bv Weltmeyer II van de Zuuthoeve, wel een mooie luxe hengst, die naast zijn beweging, de springkwaliteit van je merrie in takt laat..
Suelza schreef:Onder het motto van "beter laat, dan nooit", hier nog wat foto's.
Deze is van april...
Deze zijn van september...
Deze zijn van eind november/begin december...
Dit is moeders (v. Uniform) op 21-jarige leeftijd...
En papa Jazz...
Dit is haar zus (v. Polansky) op 2-jarige leeftijd...
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik weet dat de foto's niet optimaal zijn, maar ja... daar kan ik momenteel even weinig aan doen.
Sammie schreef:Moet nou heel die megarij met foto's ook nog een keer gequote worden.
Suelza schreef:@ Petraaken
Rubiquil is momenteel wel mijn favoriet. Ik denk dat hij mijn merrie mooi kan verfijnen en een en ander kan toevoegen. Ik vind het moeilijk om een andere hengst te vinden die een goede, maar ook interessante combi geeft.
Heb jij een foto van jouw jaarling? Ik ben daar wel heel nieuwsgierig naar...