Het liefst met foto en afstamming van de moeder en eventuele prestaties enz.
Op deze site staat een en ander over hem verteld http://www.brookhousestud.com/_le/hengst-det.php?id=12
Hieronder een foto!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). Ik zag laatst een filmpje met haar en Lancet, kon me niet bekoren. (maar goed, dit is een heel andere discussie).Bucephalus schreef:Ik heb zijn zoon Riccio gezien en onze merrie verwacht dit jaar in mei een veulen van hem. Vorig jaar was hij in training onder Martin Stammkötter om dit jaar mee te kunnen doen aan de kampioenschappen voor jonge paarden. Een flinke, hoogbenige hengst, speels, veel ras en uitstraling, met een mooie expressieve manier van bewegen.
) marcolemar schreef:ik vind die hals niet zo lekker op dat filmpje...
verder wel leuk dier...
greetjebee schreef:marcolemar schreef:ik vind die hals niet zo lekker op dat filmpje...
verder wel leuk dier...
Mee eens! En door die hoge hals een weggedrukte rug en een achterbeen wat verder onder zou moeten treden... Maar ik heb de indruk dat dat komt door degene die erop zit. Ben wel benieuwd hoe hij in real life is!
greetjebee schreef:Ik heb Martin Stammkötter twee jaar geleden in Zwolle horen zeggen dat dhr. Hinnemann zeer te spreken was over deze hengst (geloof dat ie toen pas drie was?). Zeer sensibel maar niet nerveus.
(en dat laatste spreekt mij erg aan!)