Hai! Bedankt voor alle leuke reacties!
Tsja, waarom wil ik zo graag zijn ouders in zijn paspoort? Ik heb erg mijn best moeten doen om erachter te komen en nu ik het dan ook eindelijk weet, vind ik het gewoon leuk om het ook echt in zijn paspoort te hebben en papieren erbij te hebben. Dan kan ik misschien ook wel met hem naar een keuring. zoals iedere paardeneigenaar vind ook ik de mijne helemaal geweldig en supermooi, dus zou het misschien wel leuk zijn om naar de keuring te gaan...
Het is dus het Haflingerstamboek en daar zijn ze niet zo makkelijk. Maar als ik het voorbeeld van het Appaloosa stamboek kan geven, zijn ze misschien wel voor rede vatbaar?!
Als het echt niet anders kan, dan maar een paspoort zonder ouders, maar liever niet. Ik begin steedsa meer zin te krijgen om landelijk te gaan starten en dan heb ik dat paspoort wel nodig...
Heb verder geen verstand van fokkerij en afstamming, maar ik neem aan dat omdat het een ruin is die afstamming alleen voor de keuring interessant is en verder nergens voor (misschien voor de verkoop, maar dat was ik niet van plan!)?