Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..... een paard/pony word gewoon met kleur geboren maar vergrijst ... of te wel de verouderings factor is snel met verkleuren naar grijs /wit.....het zit in de DNA , de een schimmelt wel snel en de ander niet......net als met mensen , de 1 krijgt grijze haren rond de 30jaar , de ander pas rond de 50 jaar....
nou aan de reactie die je krijgt heb je ook niet echt veel aan
( niet banketstaaf bedoelt hoor ) maar de een zegt van wel en de andere niet mijn dierenarts komt zometeen heel toevallig hierheen ik vraag het aan haar en als ik het antwoord weet dan zet ik hier weer een berichtje neer ( wie kan het nou beter weten dan een dierenarts )
sherif schreef:onze ballemannen waren op 2 jarige leeftijd al "grijs"
...tis geen porum!!
Junsterrr schreef::D nou aan de reactie die je krijgt heb je ook niet echt veel aan( niet banketstaaf bedoelt hoor ) maar de een zegt van wel en de andere niet mijn dierenarts komt zometeen heel toevallig hierheen ik vraag het aan haar en als ik het antwoord weet dan zet ik hier weer een berichtje neer ( wie kan het nou beter weten dan een dierenarts )
noraahlover schreef:Volgens mij is schimmel een kleur![]()
Want ik heb een schimmel, en het is een KWPN, dus dan zal het een kleur moeten zijn