fuchsberger

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ghjkl

fuchsberger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 19:03

Wie kent de hengst Fuchberger en weet waar ik daar info over kan vinden?

Xox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:24

Die staan bij Johann Hinnemann in Duitsland en sperma is o.a. bij de Radstake te verkrijgen

greetjebee

Re: fuchsberger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:37

Volgens mij wordt hij nu door Isabell Werth gereden. Ik weet niet of ze hem al op wedstrijden heeft uitgebracht, maar in ieder geval wel op een show op een wedstrijd, een paar weken geleden. (Het is al de derde Fidermark-nakomeling die Isabell rijdt)
Uit de site van Johann Hinnemann maak ik op dat hij 'einige Jahre im gemeinsamen Besitz von Johann Hinnemann und Hermann Schult aus Hünxe war', dus ik ga er van uit dat hij nu niet meer van hun is... Overigens staat hij ook niet meer vermeld onder het kopje 'hengsten' op de site van de Radstake.

Op de site van Van Baalen staat trouwens dat zijn 3-jarige volle broer nu is goedgekeurd in Oldenburg. Deze is wel in het bezit van Johann Hinnemann en de Radstake.

Ghjkl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 19:57

heb net op de site van isabell werth gekeken maar daar staat hij niet bij. jammer, kan er nog niet eens een plaatje van vinden!!!

greetjebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 00:09

Nee hij staat er inderdaad nog niet bij. Wel staat er bij het nieuws genoemd dat ze hem op een wedstrijd in Duitsland in een show zou rijden. Ook wordt op de site van Van Baalen genoemd dat hij door Isabell wordt gereden.

Hij is van de site van de Radstake gehaald maar ik geloof dat deze link nog werkt:

http://www.radstake.nl/horses/nl/stallions/fuchsberger.ws

Ghjkl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 21:53

dank je wel! Dit was precies wat ik zocht!!!!

greetjebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:12

Graag gedaan hoor!

Geloof niet dat makkelijk wat over hem te vinden is, maar wellicht komt ie wat meer in de schijnwerpers nu Isabell hem rijdt...

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:10