2e & 3e bezichtigingshengsten (rijpaard)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gurk

2e & 3e bezichtigingshengsten (rijpaard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 14:02

Voor de liefhebbers heb ik een overzichtje gemaakt met de verdere afstamming van de hengsten en uit welk fokgebied ze komen eventueel aangevuld met het fokfamilienummer. In de laatste kolom zie je eventueel op welke paginanummer je de familie terug vind in deel 1.

Van catalogusnummer 366 en 663 heb ik onvoldoende info om het verder terug te zoeken.

Je kunt de lijst zien op http://www.prestatiefamilies.nl ga naar tabblad 'links'.

monnes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 14:55

Bedankt, erg handig. Zie je al wat licht in de uitgave van nr 2 tm 5 van de prestatiefamilies?

Gurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 15:31

monnes schreef:
Bedankt, erg handig. Zie je al wat licht in de uitgave van nr 2 tm 5 van de prestatiefamilies?

Moment van uitgeven ligt bij RBI. Aart Freriks heeft Prestatiefamilies in zijn portfolio, wellicht dat hij meer duidelijkheid hierover kan geven.

monnes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 17:01

ach die heb ik al tig keer aan zijn jasje getrokken. Op de hengstenshow moeten we gewoon met zijn allen weer flink bij de stand klagen.

ART_UMA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 17:25

Mooi overzicht, zitten er zowaar 2 paarden tussen die dicht familie zijn van de mijne, nl Wilco D (171) uit een volle zus van de mijne en Wild River (614) uit de moeder van de mijne, het zal me benieuwen!!!

Gurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 16:09

ART_UMA schreef:
Mooi overzicht, zitten er zowaar 2 paarden tussen die dicht familie zijn van de mijne, nl Wilco D (171) uit een volle zus van de mijne en Wild River (614) uit de moeder van de mijne, het zal me benieuwen!!!

Zal vanavond een overzicht maken op fokfamilienr. er zitten meer dubbele in.

monnes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 17:22

Gurk je bent een schat !

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:17

614 de riverman x farrington staat bij ons in training... leuk beestje!!! kan goed bewegen.... nu nog afwachten...

ART_UMA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:55

RodaniaJaman schreef:
614 de riverman x farrington staat bij ons in training... leuk beestje!!! kan goed bewegen.... nu nog afwachten...

Toevallig een foto??? Ben erg benieuwd!

Gurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 22:51

Bucephalus

Re: 2e & 3e bezichtigingshengsten (rijpaard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:20

Handig die lijst, Gurk. Ik had er alleen nog graag de moederlijn bij gehad.

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:26

ART_UMA schreef:
RodaniaJaman schreef:

Toevallig een foto??? Ben erg benieuwd!

Uhmm ff denken hoor..... nee helaas niet...heb eigenlijk nooit foto's gemaakt van de hengsten...zal ik toch eens moeten doen...
Ik meen dat hij volgende week vrijdag moet in den bosch... we hebben in totaal 5 rijpaarden voor den bosch... 4 dressuur en 1 springen.. t wordt nog spannend haha

Ga je er nog heen??

ART_UMA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:49

RodaniaJaman schreef:
Uhmm ff denken hoor..... nee helaas niet...heb eigenlijk nooit foto's gemaakt van de hengsten...zal ik toch eens moeten doen...
Ik meen dat hij volgende week vrijdag moet in den bosch... we hebben in totaal 5 rijpaarden voor den bosch... 4 dressuur en 1 springen.. t wordt nog spannend haha

Ga je er nog heen??
Druk hoor 5 hengsten, ik ben van plan op vrijdag te gaan, als dat niet lukt wordt het zaterdag. En nu maar duimen dat het goed gaat (foto's maken kan nu toch ook nog )

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:59

ART_UMA schreef:
RodaniaJaman schreef:

Ga je er nog heen??
Druk hoor 5 hengsten, ik ben van plan op vrijdag te gaan, als dat niet lukt wordt het zaterdag. En nu maar duimen dat het goed gaat (foto's maken kan nu toch ook nog )

Ja dat is zo alleen ben ik nu weer meer op school te vinden... als het goed is ga ik er morgen even langs... dus misschien kan k dan even fotos maken haha!!!
Ja en zaterdag moeten er 3 mee voor tuigpaarden 2e bezichtinging en sowieso Uromast voor de Oregontroffee ofsow.... dus t zal wel goed komen!!

Zidalgo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 20:10

Nog een tip!!!
Alle hengsten die door zijn naar de 2e bezichtiging zijn ingevoerd op www.paardenfokken.nl .

Gurk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 22:03

Van catalogusnummer 366 en 663 heb ik onvoldoende info om het verder terug te zoeken. Mocht iemand van jullie de naam en nummer van de overgrootmoeder hebben dan hoor ik het graag.