Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
monnes schreef:Bedankt, erg handig. Zie je al wat licht in de uitgave van nr 2 tm 5 van de prestatiefamilies?
ART_UMA schreef:Mooi overzicht, zitten er zowaar 2 paarden tussen die dicht familie zijn van de mijne, nl Wilco D (171) uit een volle zus van de mijne en Wild River (614) uit de moeder van de mijne, het zal me benieuwen!!!
RodaniaJaman schreef:614 de riverman x farrington staat bij ons in training... leuk beestje!!! kan goed bewegen.... nu nog afwachten...
ART_UMA schreef:RodaniaJaman schreef:614 de riverman x farrington staat bij ons in training... leuk beestje!!! kan goed bewegen.... nu nog afwachten...
Toevallig een foto??? Ben erg benieuwd!
RodaniaJaman schreef:Druk hoor 5 hengsten, ik ben van plan op vrijdag te gaan, als dat niet lukt wordt het zaterdag. En nu maar duimen dat het goed gaatUhmm ff denken hoor..... nee helaas niet...heb eigenlijk nooit foto's gemaakt van de hengsten...zal ik toch eens moeten doen...![]()
Ik meen dat hij volgende week vrijdag moet in den bosch... we hebben in totaal 5 rijpaarden voor den bosch... 4 dressuur en 1 springen.. t wordt nog spannend haha
Ga je er nog heen??
(foto's maken kan nu toch ook nog
) ART_UMA schreef:RodaniaJaman schreef:Druk hoor 5 hengsten, ik ben van plan op vrijdag te gaan, als dat niet lukt wordt het zaterdag. En nu maar duimen dat het goed gaatUhmm ff denken hoor..... nee helaas niet...heb eigenlijk nooit foto's gemaakt van de hengsten...zal ik toch eens moeten doen...![]()
Ik meen dat hij volgende week vrijdag moet in den bosch... we hebben in totaal 5 rijpaarden voor den bosch... 4 dressuur en 1 springen.. t wordt nog spannend haha
Ga je er nog heen??(foto's maken kan nu toch ook nog
)