Ik ben vandaag bij een handelaar geweest en heb daar 3 paarden gezien en 2 gereden en met eentje viel gelijk de klik..
Ik heb het hier over een 14 jarige hengst(ja hengst maar een zelfs een bravere ruin is er niet
) die schijnbaar internationaal dressuur en ik geloof ook springen heeft gelopen.Wij zijn super geintresseerd in hem en ik ben er helemaal hotel de botel van.
Ook schijnt hij goedgekeurd geweest te zijn in Duitsland.
Nu willen wij graag weten wat hier allemaal van waar is maar ik geloof niet dat die man liegt omdat hij bij een ander paard zei toen ik het niveau vroeg van:"ja dat durf ik niet te zeggen en als ik het zeg dan ga ik liegen en dat wil ik niet".
Jammer genoeg geen fototoestel meegenomen omdat we dachten dat het toch niks werd.
Het is een donkerbruine met een kol en een witte neus en het was een duitser zei hij.
Ik hoop toch zo dat iemand mij een site van het duitse stamboek kan geven met hopelijk de hengstenlijst en misschien wel een aparte lijst met foto's van goedgekeurde duitse hengsten..
Je zou me super helpen want dan kan ik het men vader bewijzen en mag ik misschien de hengst wel kopen(men vader wil bewijs van wat hij heeft gelopen en het hengst zijn zit hem nog tegen omdat hij bij een merrie moet en dus gecastreed moet worden)
. Verheug je ook maar niet te veel handelaren beloven gouden bergen.