ik heb zelf op de stal gereden waar Idzard en Ismar stonden, dus ben benieuwt wie er allemaal een nakomeling ervan heeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Ik heb ook een Ismar. Een schimmelmerrietje van 1.43m en 10 jaar oud. Elgranta schreef:Wij hebben afgelopen zaterdag een gratis dekking van de hengst Idzard gewonnen. Ik weet dat de hengst dus een goedgekeurde zoon heeft en dat hij het zelf heel goed heeft gedaan in de sport. Verder ken ik de hengst en zijn nafok niet zo goed. Dus alle informatie is welkom.
hij heeft zeer goede nakomelingen, ik reed daar op hypophea en die had een veulen van idzard: il shumati, en die is in 2004 op de keuring in ermelo kampioen geworden
erg mooi veulen was dat, en de andere veulens van idzard presteerde ook allemaal erg hoog op de keuringen..dus hopelijk krijg jij ook een mooi veulen eruit!

Elgranta schreef:Bedankt voor je informatie. Il shumati is inderdaad een heel mooi veulen. In het nieuwe hengstenboek van het NRPS stond trouwens ook een mooie foto van Idzard.
Wij denken erover om Idzard te gebruiken bij onze E-pony. Ik weet niet hoe je hier foto's op kunt zetten, maar foto's van onze merrie zijn te vinden op de website van Sandra Nieuwendijk, zie Nationale Keuring NRPS, Ermelo 11 augustus 2005, de foto's op blz. 33,
nrpsnk110805_7208 t/m nrpsnk110805_7212
, ik denk dat er wel een mooi veulen van idzard uit komt

crossmonster schreef:dan ken je carolien munsters zeker ook wel
die ken ik namelijk van de cross.
ik ken veel nakomelingen van idzard, veelzijdige pony's
Sizz schreef:Ja, Isarco is daar ook een nakomeling van.
Zoals hierboven vermeld heb ik een nakomeling van Isarco.
Staat Isarco te koop? Die had toch nog niet zo lang een nieuwe ruiter?
Edit: Klopt, hij staat te koop. Dat verbaasd mij toch wel enigzins...
caat_eve schreef:waar staat ie te koop? kan ieman een link geven?

helaas....