Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
desillies schreef:ook al is de vader niet gekeurd,als jij hem mooi vind zie ik het probleem niet zo.
dit veulen kan toch opgenomen worden als registerveulen....
ik vind dat je moet doen wat jij denkt/vind en niet teveel naar anderen moet luisteren,je doet het toch nooit volgens iedereen goed
jacky2 schreef:Je moet gewoon doen wat jij wilt !![]()
Persoonlijk zou ik wel voor een goedgekeurde hengst gaan,maar dat is alleen maar mijn mening.
coydog schreef:Je moet kijken naar wat je wil, doe je het voor jezelf dan heb je met niemand wat te maken toch?
Wil je straks verkopen is een leuke naam misschien wat waard.
Angeliekje schreef:jacky2 schreef:Je moet gewoon doen wat jij wilt !![]()
Persoonlijk zou ik wel voor een goedgekeurde hengst gaan,maar dat is alleen maar mijn mening.
Maar wat is dan de reden waarom jij het zelf wel zou doen? Hetzelfde als wat tegen mij gezegd is?
Angeliekje schreef:Welke hengst zou dan bij Anouk passen, dat is dan ook iets om over na te denken. Moeilijk moeilijk. Zal ik een Grai kiezen of toch een Cob?
Vasthi schreef:Persoonlijk zou ik ook gaan voor een goedgekeurde hengst, dan weet je dat het qua bouw, gangen benen en sperma goed zit en waarom ben je anders lid van een stamboek? Er moeten toch ook goede redenen zijn waarom Boy er al na de eerste bezichtiging uit lag.
Weet je nog wat de zwakkere punten van jou merrie waren? Dan kun je naar aanleiding daarvan gaan zoeken naar een hengst..
jacky2 schreef:Ik zou voor een cob gaan omdat Anouk al vrij fijn is ?
Of zie ik dat verkeerd op de foto's ?
Wat voor type is ze ?
Vasthi schreef:Persoonlijk zou ik ook gaan voor een goedgekeurde hengst, dan weet je dat het qua bouw, gangen benen en sperma goed zit en waarom ben je anders lid van een stamboek? Er moeten toch ook goede redenen zijn waarom Boy er al na de eerste bezichtiging uit lag.
Weet je nog wat de zwakkere punten van jou merrie waren? Dan kun je naar aanleiding daarvan gaan zoeken naar een hengst.
Ik zou voor een Cob of een Vanner gaan, anders wordt het denk ik wel een erg luxe veulentje.

Hij brengt een wat zwaarder type mee, maar met toch heel erg mooie gangen!frenia schreef:Persoonlijk zou ik altijd voor een goedgekeurde hengst kiezen...
MAAR: in jouw geval...vind ik Boy een ontzettend mooie hengst en ik begrijp ook niet goed waarom hij niet door is...(maar was er niet bij
Ik vind hem bovendien een supermooie combi met je merrieHij brengt een wat zwaarder type mee, maar met toch heel erg mooie gangen!
Ik zou ook niet meteen een andere hengst weten waarvan ik meteen: ja! zeg bij jouw merrie...
Met een goedgekeurde hengst heb je betere kans op mooie verkoop, maar anderzijds kan je het veulen wel laten opnemen als registerveulen ook...
, ik baalde ook enorm dat hij niet doorging, het eerste wat ik dacht jammer geen dekking voor Anouk...Maar hij gaat heel misschien voor een herkeuring.... *Tequila* schreef:Wat dacht je van Collin van de Gorterstraat? Is correct gebouwd, mooie Cob, erg goede gangen en ook erg mooie veulens!
Ik zou ook gaan voor een goedgekeurde hengst, om bovengenoemde redenen
Twee 3-kleuren kunnen of een vosbonte kan ook nog altijd een zwartbont veulen geven
Net zoals een zwartbonte+3kleur ook gewoon 3-kleur kan geven. En kleur is niet het belangrijkste neem ik aan