Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dat doen ze nu toch ook al. Vasthi schreef:Nee, er moeten echt ook Cobs en Vanners blijven hoor! Lijkt me best gaaf om m'n Tink te kruisen met een Shire/Clydesdale of Drumhorse (zijn die er in NL?)
Citaat:Wil je gaan dressuren neem dan een Welsh-K, Oldenburger of kwpn'er. Er zijn zoveel luxe paarden.
Soxje schreef:En Chubby, wie rijdt er nu behoorlijk dressuur hier bij het tinkerforum? Er wordt gelest ja maar wie rijden er nu wedstrijden op bijvoorbeeld M-niveau? Dus ook bij de grais???
snowdon schreef:En jaren terug was er iemand op Tinkerwereld enzo.. met het paard Easter, weet niet meer of dat een merrie of een ruin was, maar dat was ook een Drumhorse!
(Toen ik nog geen paard had wel te verstaan, nu heb ik geen tijd meer voor gamen) We speelden in een "war-clan", met een stuk of 20 man. Hij heet Hans, mooi paard is Easter! Hij had een site over hem, maar die is uit de lucht, net als Hans zelf btw, lang niet meer gesproken.. Paard is ruin dacht ik.Soxje schreef:Ja, da's waar. Als hij in de M komt is het ook gebak waard!! En dat voor een grai die richting cob gaat (of zelfs vanner?)