Ik zoek info. over de hengst Concorde

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

huppeltje

Ik zoek info. over de hengst Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 10:38

Hallo ik heb een afstammeling van de hengst Concorde ,ik ben daarom op zoek naar info. over deze hengst alles is welkom.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:42

Steph__

Re: Ik zoek info. over de hengst Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:48

KWPN Stallion - Concorde - 1984

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Concorde: Voltaire X Marco Polo

Concorde with Piet Raymakers, the silver medal winner in Barcelona, was the spectacular winner of the 1990 National Stallion Champion. His outstanding performances at a very early age earned him the prefix Olympic. His prestige remains phenomenal with Jos Lansik, given their success in Dortmund, Paris and Darmstatt. Concorde comes from a strong jumping line on both sides. Sire of this stallion is the impressive Voltaire, who is bred to perform. He has already sired 5 approved stallions in the Netherlands, one in Belgium, two in Germany and one in Sweden. Through the performance of his offspring, Voltaire stands very high in both Dressage and Show Jumping indexes.

En dit is de vader van Concorde, Voltaire:

Afbeelding

anne7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:00

Ik heb ook een Concorde. hengstveulen, geboren 28 febr. 2005. zwartbruin met 4 witte voeten en een kol. Het ziet ernaar uit dat hij erg groot gaat worden.
Hij is redelijk eenkennig, maar wel dominant over de andere veulens (hij staat in de opfok). Verder is het niet zo'n held. hij kijkt redelijk de kat uit de boom. Ik zal vanavond wel wat foto's opzoeken.

Miss87

Re: Ik zoek info. over de hengst Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:42

8 en 9 april is er hier bij mij thuis een westrijd voor nakomelingen van Concorde of nakomelingen van goedgekeurde zonen van Concorde (Larino, Jumbo Jet, Namelus R enz..) Zie topic : viewtopic.php?f=29&t=524407

Dus als je nog meer Concorde's wil zien moet je zeker komen kijken!