Ik zit erover na te denken om mijn volboedmerrie te laten dekken,kwestie van "iets" van haar te hebben als ze zou komen te sterven,en ook gewoon omdat ik het een superpaardje vind en hoop dat ze dit karakter ook aan het nageslacht zal doorgeven.
Haar vader is "be my guest" (USA) en haar moeder "familiar Quest"(IRE)
Ze is lichtjes overbouwd ,heeft een veel te dun halsje en geen mooie,ruime gangen.Dat zijn de minpunten die ik graag weg zou werken.Verder wil ik graag dat er een "braaf" veulentje uitkomt,dus hengsten waarvan de nakomelingen bekend staan om hun moeilijke karakter,liever niet
Tuurlijk weet ik wel dat je zoiets nooit op voorhand kunt zeggen,maar het zou vooral ook een veelzijdig nageslacht moeten zijn,dus ook wat springaanleg maar ook mooie gangen en uitstraling.Liefst niet te groot,zij is 1m63 en dat vind ik ideaal.
Zo,dit zijn mijn eisen
barst maar los!Dit is ze:

Zij kan je denk ik wel verder helpen binnen het belgische bloed.
Meialuna aan Libke heb je een goeie voor advies hoor en stukken beter dan mij o phet gebied van allround hengsten in België. Ikzelf ben meer op de hoogte van de Nederlandse hengstenstapel dan van de Belgische.
moet wel lachen hoor want ik heb het niet helemaal met belgische hengsten ,ben ook veel meer een kwpn en duitse fan maar die kan ze ook via de belgische verdelers hebben ,dus klik maar op de linkjes ,meia