Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Om watvoor reden (die door KWPN) is gegeven)is ie dan afgekeurd? valori schreef:In de paardenkrant staat de mening van de eigenaar. Ik denk dat hengsteneigenaren niet objectief zijn en altijd vinden dat afkeuring onterecht is. Het stamboek (en ook de eigenaar) hebben meer informatie dan de kleine fokkertjes (zoals ik), ik ken 1 nakomeling van Hemingway en als ze allemaal op dat paard lijken, vind ik het terecht dat hij afgekeurd is. Alleen het systeem om die oudere hengsten af te keuren vind ik waardeloos. Als een hengst niets toevoegt aan de fokkerij is dat wel eerder bekend.
Desiree schreef:Ik weet wel dat deze hengst goed presterende sportpaarden heeft geleverd en ook allrounders. Ze kunnen goed bewegen en ook goed springen. Die karakters alleen he.....
Desiree schreef:hm, of je haar ermee kunt helpen. Die van mij laat zich gewoon helemaal niet benaderen. Wil van niemand iets weten. Je kunt haar nog geen halster om doen. En het is geen angst, want de ogen staan rustig. En ze is ook niet gemeen, want dan had ze al uitgehaald. MAar ze wil gewoon niets voor je doen. helemaal niets.

Excuseme schreef:Desiree schreef:hm, of je haar ermee kunt helpen. Die van mij laat zich gewoon helemaal niet benaderen. Wil van niemand iets weten. Je kunt haar nog geen halster om doen. En het is geen angst, want de ogen staan rustig. En ze is ook niet gemeen, want dan had ze al uitgehaald. MAar ze wil gewoon niets voor je doen. helemaal niets.
Leeft ze nog wel ?
Gitta1977 schreef:Alle paarden die naar het buitenland verkocht worden telt het KWPN niet mee in de rapportages. De prestaties dus ook niet en in het buitenland zijn er best veel Haarlems die verdienstelijk springen.
Desiree schreef:hm, of je haar ermee kunt helpen. Die van mij laat zich gewoon helemaal niet benaderen. Wil van niemand iets weten. Je kunt haar nog geen halster om doen. En het is geen angst, want de ogen staan rustig. En ze is ook niet gemeen, want dan had ze al uitgehaald. MAar ze wil gewoon niets voor je doen. helemaal niets.