Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die zijn pas sterk, hihi
En andere werkbaarden en de zwaardere warmbloeden lijken me ook wel geschikt.marleendv_88 schreef:Indd de Shires kunnen datEn andere werkbaarden en de zwaardere warmbloeden lijken me ook wel geschikt.
Te zwaar ben je volgens mij niet snel voor een paard zolang je met de bewegingen mee gaat en niet op zijn rug bonkt.
Voor een IJslander zou ik nou niet echt gaan, niet dat ze niet sterk genoeg zijn maar vaak best smal, ik denk dat een grotere maat paard beter is voor een volwassen man.
nee nee ,... somigen egt niet .. als je kijk naar het oude ras.. ja de nu gefokte zijn allemaal wat slanker .. hrappur zit ertussen in egt een stefig paard !!! ( en egt niet smal
) ( kijk profiel) 

daffodil schreef:Mijn man heeft gewoon een enorme NRPS-er van ruim 1.80 gekocht en dat gaat prima hoor, paard loopt goed en manlief rijdt heerlijk.......denk dat als hij op een fjord/tinker etc. zou gaan zitten, hij doodongelukkig werd, das toch geen gezicht als je zelf al bijna twee meter bent??
,maar we willen wel weer een pony aanschaffen.dat word weer een stevige! qua ras maakt het niet zo veel uit,wel wat het beestje aankan.ik kan een haf,die bijna geen gewicht kan hebben.er rijd een licht meisje op,want de eigenaar is te zwaar.