Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb een aantal Oscars gezien met lengte en een mooi front. Wel hadden de moeders een flinke scheut bloed. Sammie schreef:Zou je wel op Roemer willen terugfokken? (zo dichtbij?)
Mieke schreef:Jazz staat juist bekend om het vererven van diep uit de borst komende halzen, dus dat lijkt me in jouw geval niet de juiste keuze.
Van Montecristo heb ik niet veel nakomeling irl gezien, dus daar durf ik niks over te zeggen.
Zou Oscar niks zijn? Tis maar een idee.... Ik heb een aantal Oscars gezien met lengte en een mooi front. Wel hadden de moeders een flinke scheut bloed.
)
.
. Olivi, staat wel in het rijtje met adviezen, zou ook kunnen. Montecristo zou ik niet direct kiezen, de nakomelingen die ik er van heb gezien spraken me niet echt aan...
Gitta1977 schreef:Het word tijd voor wat minder rechtsreeks Jazz en Krack bloed....
Waarom niet een afstammeling daarvan zodat je het in de tweede lijn krijgt? Tolando (Krack C x Rubinstein I)? Vivaldi (Krack C x Jazz)? Tango (Jazz x Contango)? Om zo maar eens wat te noemen. Olivi, staat wel in het rijtje met adviezen, zou ook kunnen. Montecristo zou ik niet direct kiezen, de nakomelingen die ik er van heb gezien spraken me niet echt aan...
Tijd voor de jonge hengsten! En Floris kwam ook als eerste in mij op
Ook erg fan van Parcival, maar gok zomaar dat jij dat niks vind voor je merrie. Fokt misschien ook wat teveel front... Maarre... Je kunt toch een poging wagen met Floris? Denk dat het lastig is een hengst te vinden die álle punten tegelijk kan verbeteren... Desire schreef:Nou hebben we met Ub40 dus ook al wel met Jazz bloed gefokt en dat veulen is echt heel goed (is al 15.000,- op geboden maar gaat niet weg) alleen ook zij heeft een aantal verbeterpunten van mijn merrie meegekregen, zoals een laag in de borst uitkomende hals en heeeeel veel bespiering op de hals, korte broekspier enz............Brand maar los!
agerrits schreef:Desire schreef:Nou hebben we met Ub40 dus ook al wel met Jazz bloed gefokt en dat veulen is echt heel goed (is al 15.000,- op geboden maar gaat niet weg) alleen ook zij heeft een aantal verbeterpunten van mijn merrie meegekregen, zoals een laag in de borst uitkomende hals en heeeeel veel bespiering op de hals, korte broekspier enz............Brand maar los!
off tropic; desire ik vindt dat je veel overbodige informatie geeft bijv. een geldbedrag van €15000,- voor een veulen?? Los van de waarhied zie ik het verband niet met je doelstelling (titel tropic) Verder vindt ik peroonlijk; Als mensen geldbedragen gaan noemen, dan ben ik minder geloofwaardig voor wat betreft de rest info.
Sammie schreef:Lastig desire![]()
Je kunt toch een keuze moeten maken. En zeggen welke punten je het belangrijkste vind en je écht verbeterd wilt zien tegen over welke je niet zo erg zou vinden om ook in een nakomeling te zien.
Probeer voor de gein het kwpn zelf eens?
Liezel1 schreef:gebaseerd op?
misschien is dat alleen om aan te geven dat er meer mensen zijn die het veulen goed vinden en niet alleen zij zelf! Iedereen is natuurlijk trots op zijn/haar veulen.
agerrits schreef:Desire schreef:Nou hebben we met Ub40 dus ook al wel met Jazz bloed gefokt en dat veulen is echt heel goed (is al 15.000,- op geboden maar gaat niet weg) alleen ook zij heeft een aantal verbeterpunten van mijn merrie meegekregen, zoals een laag in de borst uitkomende hals en heeeeel veel bespiering op de hals, korte broekspier enz............Brand maar los!
off tropic; desire ik vindt dat je veel overbodige informatie geeft bijv. een geldbedrag van €15000,- voor een veulen?? Los van de waarhied zie ik het verband niet met je doelstelling (titel tropic) Verder vindt ik peroonlijk; Als mensen geldbedragen gaan noemen, dan ben ik minder geloofwaardig voor wat betreft de rest info.