Ik vond het een fijne merrie. Nuchter, gezien de bodem goed bewegen en heel aardig springen. En inderdaad groot, langgelijnd en correct gebouwd.
Ik zou een springpaard gebruiken met goede beweging 
Het is jammer dat je met Goodtimes Nimmerdor wel erg vooraan in de stamboom terugkrijgt. Al zou het wel kunnen(nimmerdor aan moederskant in de vierde generatie en aan vaderskant in de derde generatie bij het veulen).
Mooier is dan misschien om een (klein)zoon van Goodtimes te gebruiken. Ik denk voor zo'n merrie bijvoorbeeld aan Cantos. Die wil nog weleens iets klein en beknopt fokken, maar op zo'n merrie zou ik dat wel durven.
Andere optie is casantos(cantos x cassini), maar die heeft natuurlijk nog niet veel bewezen in de fokkerij. Zelf ben ik ook erg gecharmeerd van de Zangersheide-hengst Cirobantos!
Een hengst als Indoctro zou denk ik bij deze merrie ook wel passen, maar dan voeg je wel helemaal vreemd bloed toe.
Ik zou ook eens kijken naar Emilion. Dan leg je misschien iets toe op de beweging, maar denk dat je met die hengst een goed paard kan fokken icm deze merrie 
Of eventueel een van zijn zonen Empire of Sarantos(en dan zou mijn voorkeur van die twee uitgaan naar Sarantos icm deze merrie).