Karakter van de hengst Jazz?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Karakter van de hengst Jazz?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 21:35

Hoi hoi!

Wij hebben 2 merries op onze manege die afstammen van de hengst Jazz. Nu vroeg ik me af wat het karakter van de hengst is, want het zou me wel leuk lijken omte zien wie er het messte qua karakter op lijkt.

Oranyke is een best rustige merrie, ze zal niet gauw bokken of wegvliegen en dat terwijl Uitgina dat weer wel zou doen, ze bokt heel erg vaak en het zijn dan vooral protest en plezierbokken.

Dus iemand die het weet?

verwijderd09

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 22:01

Demini

Re: Karakter van de hengst Jazz?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 13:27

Inderdaad was al een topic over. En zelfs het KWPN zegt: Jazz geeft paarden met een karakter dat niet makkelijk te rijden is voor een amateur ruiter.

Nou als een stamboek dat zelf al zegt, en dit is natuurlijk nog zacht uitgedrukt want ze willen hun hengst niet al te negatief promoten natuurlijk, dan weet je wel hoe laat het is hahaha.

Maar persoonlijk vind ik ze best leuk, zitten echt zeikerds bij die het vel onder je nagels vandaan halen en er zijn professionele ruiters die nooit geen Jazz meer onder hun kont willen hebben, maar een beetje gebruiksaanwijzing vind ik altijd wel leuk haha.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:01