hallo allemaal, wij hebben sinds anderhalfjaar een arabiertje, ze heet Jasmijn Rhapsody. Nu zijn wij te weten gekomen dat zij op vierjarige leeftijd( ze wordt dit jaar 8) een veulen heeft gehad. wie de hengst is, daar ben ik nog mee bezig, maar volgens mij was het Condor. Nu zijn wij heel nieuwsgierig naar haar veulen, nu een 3/4 jarige. het was een merrieveulentje. zou iemand ons kunnen helpen, of weet iemand toevallig waar ze staat, of kent iemand haar? laat het ons alsjeblieft weten, want we zijn zo benieuwd naar haar dochter, hoe ze het maakt, hoe ze eruit ziet en waar ze terecht is gekomen! hieronder de stamboom van onze merrie:
Volledige naam: Jasmijn Rhapsody vaders kant: vader: Allure: Alympia x Lucky lady. Alympia:Aron x Prinses Dunja Aron: Abdullah ox x Tamara Regina Prinses Dunja: Naivnyi ox x Cuemera
Moederskant: moeder: Nicol: Netron ox x Callyn Netron ox : Abdullah ox x Neptha ox Abdullah ox: Patron ox x Psikhea ox Nephta ox: Neptun ox x Piktha ox
kan iemand ons helpen, al heb je maar een kleine tip, laat het ons weten, want we zijn al een tijdje op zoek, maar weten niet meer waar we moeten zoeken, dus daarom via deze weg! alvast heel erg bedankt en we hopen van jullie te horen! groetjes Charissa
ik heb bij de NRPS, hier staat de merrie geregisteert, nagevraagt, maar haar veulen staat hier niet geregistreert! weet iemand waar ik nu verder kan zoeken? alvast heel erg bedankt! alle tips zijn welkom!
misschien staat het veulen in het arabisch stamboek ingeschreven?het kan,aangezien de moeder arabier is..misschien kan je ook eens naar de fokker van jouw merrie bellen?
Nee staat ze niet... Jasmijn Rhapsody is namelijk geen arabier. In het arabisch stamboek worden alleen volbloed arabieren ingeschreven. Hieronder de stamboom van Jasmijn Rhapsody http://www.allbreedpedigree.com/jasmijn+rhapsody
heel erg bedankt voor alle tips, helaas hebben we nog steeds niks kunnen vinden we vinden dit ewrg jammer, omdat we graag iets meer te weten waren gekomen over zowel haar veulen als over de achtergrond van onze merrie!