Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ulissa schreef:Kijk maar in mijn profiiel ik heb een Orame

katrienh schreef:Mooie nakomeling die Tenerife
Geeft deze altijd veulens met zoveel front ?
Jodievanmij schreef:hey Marijkeeee,
Wow mooi veulen zeg die van tenerife. hou persoonlijk niet van witte aftekeningen maar bij deze staat het super. en jou paardje is ook mooi maar dat had ik in mijn topic over french buffet ook al gezegd.. ze lijkt echt op ulderika..en leuk dat ze beide drachtig zijn van orame..ben benieuwd hou jou veulen wordt hou me maar op de hoogte als het zo ver is zou ik leuk vinden .. groejes ulka
het kan niet beter 
hillary6 schreef:orame is heel leuk bloed ook heel goed
maar als je die zelf moet zadelmak maken en je doet het niet vaak laat het dan een ander doen want het zijn geen lieverdjes om zadelmak te maken
Marijkeeee schreef:hoeft niet bij elke Orame zo te zijn.
Ze zeiden tegen ons dat de french buffet een moeilijke zou zijn bij het beleren, nouh niks aan het handje, maar nu ze ouders is, is ze niet de makkelijkste.
We geven haar nu rust en laten haar het veulen grootbrengen en dan proberen we weer op nieuwe, maar ze is al beleerd, ik kan er nu zo weer op gaan zitten naar een paar maand. Ze vertrouw mij maar anders laat ze het niet toe.
Het zijn denk ik gewoon karakter paarden en daar heb je eht meeste aan, ....vind ik...