zandor z wie weet daar iets van

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tarzansammer

zandor z wie weet daar iets van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-06 08:18

hallo allemaal

ik heb een ruin van 5 jaar
zijn afstamming is zandor z x sultan

wie weet er iets van zandor z
van sultan weet ik wel het een en ander maar van zandor niet
ik hoop dat iemand van jullie me wat meer kunnen vertellen

mijn paard is nl een schimmel en ik weet dat sultan een bruine is en de moeder van mijn paard(dochter van sultan) is ook bruin hoe kom ik dan aan een schimmel

groetjes wilma

Bosprez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 19:15

Afbeelding
is dit hem?

http://www.allbreedpedigree.com/zandor+z

De afstamming van Zandor Z is er één van zeldzame klasse. Vader Zeus behoort tot de meest invloedrijke springpaardenleveranciers van de laatste decennia. Legendarische springpaarden als Midnight Madness, Zalza, Zypria en Playback stammen allen af van Zeus. Ook heeft Zandor Z een enorme dosis springgenen meegekregen van zijn moeder Padua. Deze dochter van topvererver Polydor sprong zelf jarenlang op het hoogste
niveau in de springsport onder Ralf Schneider en won onder andere het prestigieuze Championat van Dortmund. Padua behaalde een levenswinsom van meer dan Euro 175.000,-. Springkwaliteiten liggen sterk verankert in de familie van Zandor Z. Grootmoeder Ascona (Aladin, Holsteiner stam 4965) bracht in combinatie met Polydor ook de wereldberoemde springpaarden Sonora la Silla (Jan Tops) en Poor Boy (Beat Mändli) alsook het Sspringpaard Pikes Peak (Volker Höltgen). Sonora la Silla bracht op haar beurt het bekende internationale springpaard Zodiac (Zeus) van Holger Hetzel. Ook het palmares van Zandor Z bevat een lange lijst met topprestaties op het hoogste niveau. Zandor Z won onder andere de Grote Prijs van Bordeaux en de prestigieuze titels “Sire of the World” en “Best Stallion”. Ingeval van overmatige vraag dient de merrie voor inseminatie op Stoeterij Zangersheide aangeboden te worden.
(hij is geboren in 1989)

hopelijk heb je hier iets aan!