Timeless nakomelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oosterhui

Timeless nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 17:04

Wie kan mij meer vertellen over nakomelingen van Timeless, hoe is het karakter, echte alrounders ? Hoe zijn de ervaringen ?

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:40

Ik durf het nog niet te zeggen. Heb anderhalf jaar geleden een Timeless merrieveulentje gekocht. Ze is nu 2 jaar en ik vind het een leuk model paard om te zien. Haar hals is wat kort, maar ik denk dat ze dat meer heeft van haar moeders vader, Naturel. Die zie ik er nog het meest in terug.

Afbeelding

Ze heeft trouwens een ontzettend lief karakter. Echt een schat van een dier.

Afbeelding

karinna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:50

Ik heb begrepen dat een korte hals ook van Goodtimes afkomt.
Wel een leuk paard heb je, inderdaad een mooi model.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:13

Dan hebben ze er fout aan gedaan om Timeless te kiezen bij een Naturelmerrie. Dan hadden ze bij die merrie een hengst moeten zoeken die veel front vererfd. Maar het maakt niets uit, ik vind haar toch mooi en lief. Ik hoop dat ze nooit verkocht wordt en ik wil haar zelf ook gaan inrijden. Ze is nu van een oom van mijn vriend. En die is ook heel erg over haar te spreken.

Hurrycane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 22:33

Onze merrie heeft afgelopen jaar een hengstveulen gekregen van Timeless (X Montecristo). Staan wel een paar foto's in het profiel.. is inmiddels al weer flink gegroeid (laatste foto in profiel is van oktober).
Hij is ontzettend lief en beweegt goed! Toen hij 3 weken oud was besloot hij dat het wel leuk was om over de hooiruif in de wei te springen Hij haalde de finish zonder strafpunten en binnen de toegestane tijd

Edit: vind niet dat Alessandro een korte nek heeft. Hij is wel groot, 1.47 inmiddels met 7,5 maand.