Ik ben op zoek naar een goed springpaard en heb 3 paarden gevonden die me echt aanstaan . Ik zou dus wat meer info gewilt hebben over de vaders : Mille Ramiro (zoon van Ramiro maar meer weet ik niet) Codex Verelst Flamenco de Semilly (Wordt gereden door / is van Marc Van Dijck) Weet iemand wat meer van deze hengsten ? Qua gangen ,sprong ,karakter enzoverder ? Alvast heel erg bedankt
Mille Ramiro (ramiro x nimmerdor) is een van de meest competitieve zonen van ramiro binnnen het BWP. Onder het zadel van Patrick Spits excelleerde hij in de cyclus en vandaag kan hij reeds internationale resultaten voorleggen. (uit 2003) onder Patrick S.
Van die Codex heb ik al enkele hele mooie afstammelingen gezien, niet te groot, mooi gebouwd en goed bewegen. Van Flamenco staan er een aantal op de fokkerij hier in de buurt. De twee die ik ken zijn wat grover gebouwd, hebben allebei een brede witte bles en de vos heeft hele speciale aftekeningen. Allebei heel goed springen. De vos heeft niet het makkelijkste karakter maar dat komt bij hem vermoedelijk uit de moederlijn.