wie heeft er een sit this one out (volbloed) of octaaf (geld

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

karlijnd

wie heeft er een sit this one out (volbloed) of octaaf (geld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 20:46

hallo allemaal,
wie heeft er een jonge sit tgis one out of octaaf? ben benieuwd of de eigenschappen van onze paarden een beetje over een komen. ken namelijk zelf helemaal geen andere paarden met deze afstamming. groetjes karlijn

visca

Re: wie heeft er een sit this one out (volbloed) of octaaf (

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:01

In mijn paard zit Sit this one out.
Ze is dus een Goodwill x Sit this one out x Wellington.
In de omgang is het een super lief paard onder het zadel is ze nog kijkerig maar dat komt denk ik omdat ze nog maar net onder het zadel loopt.

Afbeelding
Dit is dus Oleander ze is een negen jarige stermerrie

Kenzo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 11:23

Ik heb een volle sit. Het is een lieverd met een kop erop maar wel goud eerlijk. Behandel je haar eerlijk dan is zij ook eerlijk naar jou.
Ze is ook heel erg leergierig en wil dolgraag werken. Hard werken word ze blij van.
Ik zal je wat info over sit sturen via de pb.
In mijn profiel kan je foto's zien van haar.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:23

Ik heb een Samber X Sit this one out XX.

9 jarige merrie van 1.67 m.

Is een scheet, ze loopt mee in de lesjes , van beginners tot gevorderden op haar rug, en springen vindt ze heel leuk.
Alleen met buitenritjes begint ze jolig te worden, dan maakt ze minibokjes.
Heel lief karakter dus, maar ze kan wel showen als ze los loopt, dan komt het volbloed bloed naar boven.

pantarhei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:06

In mijn merrie van Ulft x Belisar zit achter de moeder ook een octaaf

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:30

Mijn merrie is een Saluut x Octaaf. Foto's in mijn profiel.

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:41

Ik heb een paard met in zijn papieren sit this one out ( in het tweede rijtje aab vaders kant). Het is een highline X nurprimus X nurzeus. Het iis een behoorlijke hete tante heb mijn handen er vol aan. Heb er nu een jaarling hengst uit van maart 2004. Toen ik met haar ging fokken heb ik er bewust een rustige hengst opgezet op er niet weer zo'n heet hoofd uit.
Maar klopt het dat ik ooit heb gelezen dat sit this one out een renpaard is geweest? Of heb ik dat verkeerd gelezen heb toen namelijk over heel veel hengsten gelezen.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 19:43

Heb een poosje een sit this one out gereden, leuk paard, maar liep graag in zijn eigen houding, best een kijkerig paard, met een eigen wil. Maar zodra hij liep, liep hij super

Afbeelding

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 19:46

Sizz op bokt rijdt een pony van Sit, een echte springer. Ik zal haar hier wel even heen sturen

Ik heb zelf een pony waar ver weg wat Octaaf in zit. Zijn moeder is een Formateur x Oxtaaf, het is dus Ky's moedersmoedersvader. Ky is een super relaxte pony, heel braaf maar soms wat lui.

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 21:08

Ja, klopt, ik heb er ook een van Sit.

3 x Z springen geweest en 1 x Z2 dressuur. Ik spring alleen maar met hem (momenteel L).

Hij heeft een rustig karakter, zal er nooit ineens van door vliegen. Met rijden wil hij graag voor je werken en met springen is hij er helemaal. Hij zal je dan ook nooit in het parcour in de steek laten. Op stal absoluut geen knuffelbeest.

Op de foto rijdt mijn broer er nog op.
Afbeelding