welke hengst..? Blanc rivagexRubisxDuc d Normandie (Utopia)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Henk0075

welke hengst..? Blanc rivagexRubisxDuc d Normandie (Utopia)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 20:39

Wil dit jaar graag een veulentje uit mijn merrie fokken. Maar weet niet zo goed welke hengst ik erop zal zetten. Wat denken jullie, dressuur, all round of springhengst?

De merrie is keur (obv IBOB 83pnt+ster), 1.67m, kleur vos met een goed karakter. Vader is Blanc rivage x Rubis x Duc de Normandie. De moederlijn is Zenna utopia (mm. smaragd utopia)

Veulen liefst wat donkerder, met goede en bruikbare gedragen gangen met iets meer knieactie in de galop, moeder is wat vlak (zweefachtig).

De merrie heeft al eerder veulens gehad van oa kennedy, lancet, jazz. Als iemand een afstammeling heeft laat ff weten, ben zeer benieuwd! Zat zelf aan Florencio, Jazz, Numero Uno, Valdez.. te denken?

ps. foto wil ik best plaatsen maar kunnen jullie dan even uitleggen hoe dat werkt

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:54

als je mij foto stuurt wil ik hem er wel voor je opzetten
ben niet zo goed in uitleggen haha

Ik heb toevallig ook een duc de normandie merrie ook uit de utopia stam, haar moeder is Rene utopia (foto's staan wel in mijn profiel bij whitney) ze is een gribaldi, ben ook al wat hengsten kijken haha

maar als je me de foto stuurt wil ik hem er wel opzetten
mijn e mail

voorangela@hotmail.com

Groetjes angela

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:22

hier is je foto

Afbeelding

Kabouterdans

Re: welke hengst..? Blanc rivagexRubisxDuc d Normandie (Utop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:51

Henk0075

Re: welke hengst..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 13:28

Yo! Het dekseizoen is weer bijna begonnen en de hengstenshows staan weer bijna voor de deur .. alleen ben ik er bijna uit met welke hengst ik mijn bovenstaande lieve merrie zal dekken.
Twijfel nog tussen deze 3 super hengsten.

- Florencio
- Johnson
- Lord Loxley

Wat denken jullie ervan?

Ben bang dat ik een heel fijn veulen van Florencio krijg maar wel super gangen. Johnson verwacht ik een super mooi exterieur , gangen is een beetje afwachten? En Lord Loxley vind ik een stoere hengst met een mooi hoofd, hals..