wie heeft er een afstammeling van nourejev

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sabientje

wie heeft er een afstammeling van nourejev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 11:47

de vraag is zijn die ook best lastig te rijden. Want mijn paard is als ze hengstig is niet te rijden, niet vriendelijk tegen andere paarden of dat paard moet ook een trutje zijn, en op een vreemde omgeveing heel lang zenuwachtig. de vader van haar moeder is belisar. hebben jullie ook zo iets , laat dan even weten hoe die zijn. ik ben benieuwd.

toch blijft ze wel mijn schatje hoor !!!

zwitsal11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:12

wij hebben er 1 van nourejev keer houston zeer pittig maar super dier en super bewegen kan niet beter

M_en_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:48

ik ken een paar die ok die vader heeft als hengst was hij super lief maar toen hij geruind werd ging er volgens mij is er toen een knop om toen werd die wat gekker maar kan ook liggen aan de persoon die hem gereden heeft voor dat hij verkocht werd aan een goede vriendin.
maar ik ben een beetje bevoor oordeelt want heb dat paard zadelmak gemaakt en weet hoe die dus toen was, en ik mag die persoon niet echt waar die toen heen is gegaan (een beetje en ego tripper)

sabientje

Re: wie heeft er een afstammeling van nourejev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 18:28

klopt. mijn paardje kan ook super bewegen vanonder alleen met rijden moet je er niet te veel op haar flikker rijden want dan wordt ze zo zenuwachtig en boos dat het een lange rit wordt . positief blijven en goed duidelijk laten weten dat ze het goed doet helpt, maar als ik een zweep in mijn handen heb is het afgelopen dan kan ik net zo goed stoppen. ze is in ieder geval harstikke slim, je hoeft haar maar 1 keer haar zin te geven en dat vergeet ze nooit meer. Ze kan ook met haar tanden de handvaten van de wei los maken ookal staat er stroom op en knoopjes uit touwen halen.

M_en_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:49

dat paard kan ook super bewegen echt heel goed bewegen als je er op zit lijkt het net of je zweefd in de draf die liep ook heel fijn en reageerde ook heel heftig op de zweep en ok wel op sporen maar verder is hij qwa karakter wel heel lief voor de meeste mensen

fannetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 20:33

Wij heben er een op stal staan, heel braaf lief paard, beweegt makkelijk, alleen aan de hand (naar de wei toe) soms ondeugend (trekt zich los). Maar verder super dier