wij hebben er eentje waarvan de overgroot opa equador is. Zijn moedervader is namelijk Jackson. Het is wel een lief paard, maar een ontzettende riebel en zeker niet de makkelijkste met rijden. Maar hij is wel goudeerlijk.
hoi ik heb een Equador*dutchboy merrie,was niet de makkelijkste om te rijden volgens de vorige eigenaar.Heeft een flinke peesblessure gehad en wordt nu alleen nog mee gefokt.In de omgang soms wat nerveus maar wel eerlijk!
Ik heb een Equador ruin uit een keur preferente merrie van Zebulon x Plesman x Goudsmid. Een heel fijn en braaf paard. Super karakter en goede gangen. Hij wordt in maart 9 jaar en ik ben er M2 dressuur mee.
Ik heb foto's, maar ik weet niet hoe ik ze erop moet zetten....... Zou iemand dat voor me kunnen doen?
bij ons op stal heeft een equador gestaan.Een heel vervelend en lastig paard.Wilde absoluut niet voor de eigenaar werken.Paard mankeerde niks is helemaal nagekeken.Was gewoon een lui kreng.Als je hem aan de botten kwam werd hij gewoon gemeen.Hij kon je ook gewoon aan de hand een mep geven.Heel lastig paard was dat. Maar dat hoeft natuurlijk niet bij alle nakomelingen zo te zijn.