info over rubinstein

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

boytjeh

info over rubinstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 21:16

Hoi
wie heeft er info over rubinstein.
En hebben mensen een paard van deze hengst.
Ben benieuwd naar het karakter.

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 22:50

Er zijn al verschillende topics over deze hengst geweest. Maar ik heb er dus eentje, voor info pb je maar ff. Voor andere topics moet je ff kijken met de zoekfunctie. Dus hier kan een slotje ??

Vajramani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:26

Mijn instructrise rijdt op een rubinstein merrie. Op stand een oerlelijk paard maar zodra zij in beweging komt dan wordt het een geweldig paard. Loopt nu succesvol Z1 met winstpunten.. Begin vorig jaar gestart in de L1.
Paard loopt super op concours, maar thuis tijdens de training is het een staker.

ceasario

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:55

Vajramani schreef:
Loopt nu succesvol Z1 met winstpunten.. Begin vorig jaar gestart in de L1.
Paard loopt super op concours,
maar thuis tijdensde training is het een staker
.

Rubinsteins houden van afwisseling en aandacht.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 11:15

Ik heb sinds vorige week een OO Seven (Rubinstein x Doruto) uit een Mooiman moeder.
su-per-braaf!!! Ik heb ook nog nooit een paard meegemaakt dat zo graag wilde kroelen! Hij stond na een uurtje op stal alsof het zijn stal was en 's avonds wilde ik wat aan de hand met hem gaan stappen, moet je door het donker over een slingerpaadje tussen de struiken en op een gegeven moment kom je dan precies in een bocht langs de hondekooi. Nou, hij verblikte of verbloosde niet! Hij keek eens opzij van 'Zo, er zijn dus honden hier!' Gisteren stond hij voor het eerst in de paddock en ik kwam met de auto aan. Eerst zag hij niet dat ik het was, daarna draafde hij hinnikend naar het hek. (en ik had hem net twee dagen)
Ik hoor van alle kanten dat dat het Rubinsteinkarakter is dusse... ik ben fan!

boytjeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 11:16

bedankt al vast

Noor17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:46

Ik heb een 3jarige Iglesias. Heb hem nu ongeveer 2 maanden en ik heb nog nooit zo'n lief en werkwillig paard gehad. Wel houd hij van afwisseling. Verder een heerlijk paard zowel onder het zadel als in omgang met mensen en paarden.

Liselot11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:35

Rubinstein... een top sportpaard en een top fokhengst. Heb eens gehoord dat hij maar net werd goedgekeurd toen hij op de hengstenkeuring kwam. Wij hebben ook twee Rubinstein merrie's gehad. Hun karakter was uitstekend. Het waren niet de mooiste paarden, maar wilden altijd werken en hadden nooit streken onder het zadel. Ze wilden graag werken!!

Verder is Rubinstein natuurlijk samen met Donnerhall één van de beste verervers van Duitsland he... Ik denk dat Donnerhall de mooiere paarden gaf met een goed voorbeengebruik, maar Rubinstein de paarden met een betere achterhand dan Donnerhall.
Ok, elk paard heeft een moeder en een moeder vererft veel, maar Rubinstein fokte uitstekend.

Maayke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:21

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lamborghini

Re: info over rubinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 21:44