Laats vroeg een vriendin van mij Waarom Heeft jouw tinker eigelijk een snor ???
Zolang ik haar heb heeft ze al een " snor " Eigelijk weet ik het zelf ook niet dient hij ergens voor ?
Waarom hebben ze ze ?
Groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zolang ik haar heb heeft ze al een " snor "
ik zou het werkelijk niet weten of de snor een andere functie heeft dan bescherming en beter tastvermogen? gam heeft alleen winterdag een klein krulsnorretje dus bij hem ga ik voor de warmte

Pellie schreef:oei dat is nou een typische vraag voor willem wever...ik zou het werkelijk niet weten of de snor een andere functie heeft dan bescherming en beter tastvermogen? gam heeft alleen winterdag een klein krulsnorretje dus bij hem ga ik voor de warmte
) over mijn gezicht voel gaan om me te onderzoeken

maar met die lip rolt ie binnen no time je zakken,en dat hoeft niet per se een snoepje te wezen.

peer schreef:heey anouk..wat leuk dat ik een berichtje van jou tegen kom op bokt!
ja waarom heeft jou tinker een snor en mijn tinker boy niet..zou het echt niet weten.
ligt volgens mij ook aan de genen van een tink..1 ding is zeker,het staat zo vreselijk leuk en lief zo,n snor!
groetjes lydia en boy
Ik vind het echt helemaal niks, Mek heeft een inieminiesnor, maar zo'n megasnor (zoals Dublin), nee....
dus nee, je bent niet de enige
Pauline schreef:Eh..ben ik de enige die dat dus echt vreselijk vind?Ik vind het echt helemaal niks, Mek heeft een inieminiesnor, maar zo'n megasnor (zoals Dublin), nee....
Ik kijk het ff aan maar alstie echt nog meer doorgroeid of er van t zomer niet af gaat dan help ik m ff een handje