Merrieveulen drukt bazinnetje bijna plat tegen de brugleuning, omdat ze voor haar langs wil schieten.... Tja bazinnetje laat zich niet kennen en duwt veulen dus gewoon opzij, geeft haar een hengst (ehhh niet die ene die bij haar staat hoor
) en duwt haar vervolgens bijna de brug af (moet ze maar luisteren)...Goh raar dat Angel opeens wel goed naast me loopt... Leuk he als Veulens je uitproberen

Maar nu serieus (al was dit het op het moment ook wel hoor), Angel is dus aan het uitproberen geslagen....
Als de staleigenaresse de veulens uit de stal wil halen om naar buiten te brengen, dan krijgt Angel het in haar hoofd. Ze begon al met steigeren, met het halster aan doen, dus nu halster omgelaten. Maarrr nu gaat ze dus gigantisch steigeren en slaan naar de staleigenaresse.... Aardig he.... Ze krijgt niet eens de kans om haar halster te pakken om haar te corrigeren. Ze schopt haar gewoon de stal letterlijk uit!
Als ik kom, dan loopt ze gewoon met me mee. Ik kan alles met haar doen, ook het halster omdoen of afdoen. Zelfs de kinderen doen alles met haar. Ze is af en toe wel wat opdringerig, maar dat is omdat de kids meestal wat lekkers bij zich hebben en dta heeft ze al heeeeeel goed door

Dus waarom ze nou met de staleigenaresse niet mee wilt of zo gek doet.... Raar beest heb ik hoor

Baileys had ook zo met momenten haar kuren en wou dan niet met m'n vriend mee (of soms ook niet met mij) en steigerde en sloeg, en rende weg,...
dan trok ze gewoon tegen en geloof me: sterk was ze!