Info en foto's van de hengst Iglesias gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zammarano

Info en foto's van de hengst Iglesias gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 21:28

wie o wie weet waar ik mooie foto's van de hengst iglesias kan vinden?

Thnxx

CharOn_lOver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 21:37

Afbeelding

De Grand Prix dressuurhengst Rubinstein is vader van vele goedgekeurde hengsten wereldwijd. Iglesias komt via vader Rubinstein uit dezelfde stam als de internationale dressuurpaarden Ahlerich, Amon en Rembrandt (fokker: Herbert de Baey), die allen deelnamen aan de Olympische spelen.

Iglesias won in 1995/1996 de hengstencompetitie dressuur (klasse M) en werd in 1996 ook uitgeroepen tot PAVO-Cup kampioen bij de 5-jarige (Ellen Bontje: “veel rittigkeit”). Daarnaast werd hij kampioen op de Levade in de Z-dressuur en prolongeerde hij zijn titel in hengstencompetitie 1996/1997 (klasse Z).

Iglesias brengt fijne dressuurpaarden. Zo werd bijvoorbeeld in de PAVO-Cup 1999 de vierjarige stermerrie Nisjida (Iglesias x El Corona) 4de (en tevens de beste merrie) en werden 11de en 12de zonen van Iglesias x Elcaro en Mozaiek STV (Iglesias x Uniform). Naar het WK 2000 Jonge Dressuurpaarden werden twee nakomelingen van Iglesias afgevaardigd. Bij de 5-jarige was het Nisjida (Iglesias x El Corona) die de eer van het KWPN met glans verdedigde en 8ste werd in een internationaal sterk gezelschap.

Iglesias

Rubinstein x Inschallah Olds xx x Magister

KWPN - Zwart - 1.70m

als het goed is is dit hem

zammarano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 09:33

jah klopt dit is hem, bedankt alleen dit had ik zelf al gevonden

carrembally

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:53