Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Tinkerhengstveulens kun je nog goed verkopen, Fjordenhengstveulens eindigen nogal eens als kalfsvlees, net als Haflinger- en Trekpaardhengstveulens.
fjordkootje schreef:Toevoeging voor die 2 van mij: GOUDeerlijk!
turbotinker schreef:brenda21
ik vind dat dit niet alleen voor fjorden geldt...
Wat denk je van hafjes??
Nee ik vind tinkers toch echt anders dan fjorden en dergelijke,ookal zijn de beiden koudbloed etc.
Zelfde verhaal.

Cayusejuhh schreef:kijk de link haflinger en fjord kan ik meer in komen dan tinker naar fjord.
Vind het dan ook echt een zinloze topic. ik heb meegekregen via een ander topic waar de discussie begonnen is. daarom vind ik het eigelijk "kinderachtig" "
Denk ik van.. moet het nu zo? pffff
In het topic van het veulen vergelijk ik alleen de prijs tussen een tinker en een fjord, en daar kreeg ik weer reacties op
Leonoor schreef:Bij een fjord krijg ik altijd letterlijk jeuk in mijn handen. Heb er aardig wat gereden en ze maakten zich altijd enorm sterk op de nek en in de mond.
Als ik er aan denk krijg ik alweer de neiging om die stijfkoppigheid eruit te meppen![]()
Ik kan niet objectief zeggen wat de overeenkomsten en verschillen zijn, omdat er al zoveel verschillende paarden per ras zijn.
Cayusejuhh schreef:kijk de link haflinger en fjord kan ik meer in komen dan tinker naar fjord.
Vind het dan ook echt een zinloze topic. ik heb meegekregen via een ander topic waar de discussie begonnen is. daarom vind ik het eigelijk "kinderachtig" "
Denk ik van.. moet het nu zo? pffff
dobbel schreef:Klopt is ook een kinderachtig topic, maar ja beter hier als het andere topic verpesten,
Pellie schreef:het komt vooral omdat mensen de mening van 1 persoon niet kunnen accepteren en hier nogal in doordrammen.
mijn vraag is dan ook, wat zijn de wezenlijke karakterverschillen tussen de fjord en de tinker, dus feitelijk?!?!
want iedereen baseert zijn mening op eigen ervaring dus waar is de objectiviteit...