wie weet waar Casco op dit moment is

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gevonden

wie weet waar Casco op dit moment is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 16:09

Hallo,

Ik was benieuwd of jullie misschien weten waar de hengst Casco op dit moment is en wat er met hem gedaan word

Ik heb een jonge Casco en wil deze hengst graag volgen maar ben het spoor kwijt sinds hij de hengsten competitie heeft gewonnnen vorig jaar

Misschien hebben jullie ook nog leuke foto's van hem???

gr.

Adil

Re: wie weet waar Casco op dit moment is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 21:09

Hey,

De eigenaren van de paarden die ik gereden heb hebben ook een Casco (Casco x Cavalier x Indoctro x Concorde) die ik nog regelmatig zie. Kast van een merrie en knettergek . Ze is nu 2.

Over Casco zelf...ik weet niet wat ze op dit moment met hem doen, het enige wat ik weet is dat (volgens mij o.a.) Hengstenhouderij Brinkman Casco aanbied. Ik dacht trouwens dat hij in Duitsland is (na zijn goedkeuring in Oldenberg zou hij daar naartoe zijn gegaan...ergens....?) maar daar moet je me niet op vastpinnen want ik weet het niet zeker....Hier foto's van hem:

Afbeelding

Afbeelding

Excuseme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 22:11

Gestuet Famos volgens mij. Daar rijdt Geesink ook. Paard deed laatst nog mee in Saasveld in een nationale 1.45 rubriek.

TICKELS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:25

Het paard is o.a. in eigendom van Anton Geesink en hij wordt gereden door zijn zoon en die werkt voor Gestüt Famos in Duitsland.
Casco loopt inderdaad in het 1.45m. Gaat een hele goede worden denk ik!

chantal1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 22:40

Twinklebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 22:50

Ik vind dit topic ook wel interessant om te lezen, heb ook een jonge Casco en wil hem ook graag volgen.

TICKELS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:05

Twinklebel schreef:
Ik vind dit topic ook wel interessant om te lezen, heb ook een jonge Casco en wil hem ook graag volgen.

Leuk paard heb je Twinklebel!

Zoals allemaal een schimmel! Ik ken ook meerdere Casco's en ik vind het allemaal leuke paarden om te zien.

Ik ken Anton Geesink ook persoonlijk en heb Casco dus ook meerdere malen live gezien. Een zeer imposant paard om te zien met een gigantische galop.

Bij de paardenkraamkliniek hadden ze afgelopen jaar ook enkele veulens van Casco. Kijk maar eens op www.paardenkraamklniek.nl

gevonden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 20:36

erg bedankt voor de links en de foto's

super leuk

Roos_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:02

heyhey
Ik weet het niet zeker, maar Casco heeft lange tijd geloof ik in Groenlo gestaan bij manege marhulzen. Ik wee tniet of hij daar nog steeds is.
Bij de Radstake bieden ze Casco aan, ik heb daar zelf een tijdje stage gelopen en hij kwam daar iedere dag om te dekken -> hele leuke hengst!

TICKELS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 15:14

Roos_s schreef:
heyhey
Ik weet het niet zeker, maar Casco heeft lange tijd geloof ik in Groenlo gestaan bij manege marhulzen.

Dat klopt, Anton huurt daar een aantal stallen.