[TI] Ik zoek mijn tinker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Corellaa

Ik zoek mijn tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 16:02

Hallo Mensen!
ik ben op zoek naar mijn (immidels 11 jarige als ik het goed heb) tinkermerrie Tinka

- Haar Stamboek naam is Tinka 12, Roepnaam Tinka.

- Haar ras is tinker.

- Ze is nu geloof ik 10 of 11 jaar.

- haar kleur is zwartbont.ze heeft een snorretje. wit met zwarte manen. een soort zadeltje aan de 1ne kant, aan de andere kant een witte vlek op haar nek. op haar kont heeft ze dezelfde afteking, zowel links als rechts een druipende punt.

- Ze is een merrie.

- Ze was ongeveer 1.46 hoog.

- Ze is 2 april 2005 verkocht. daarna heeft die man haar op een paardenmarkt doorverkocht. ik geloof dat die man zei naar haarlem. kan die man helaas niet meer bereiken

- haar foto's staan op deze site : http://www.mijnalbum.nl/Album=QS7VOWHX.

Als je haar kent of als je denkt/weet waar ze is neem asjeblief contakt met me op!! ik mis haar zo erg, 1 januari was ze jarig, dat was de druppel, ik MOEST haar NU vinden!!

Kytha

Re: Ik zoek mijn tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:05

Heel veel succes met het vinden van je meisje, Corella!
Hopelijk lukt het haar zo wel te vinden!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:24

Als je op deze site http://www.irishcobsociety.net/ de naam Tinka in typt, krijg je een lijst met allemaal Tinka's waaronder ook Tinka 12. En als ik de foto van die site vergelijk met jou foto's gaat het om hetzelfde paardje.
Dus ik zou zeggen: neem contact op met het ICS en vraag of het mogelijk is dat zij jou in contact brengen met de huidige eigenaren (mochten zij dit weten...).
Succes!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:28

Haar naam komt me bekend voor, maar gezien zij al nummer 12 is, hoeft dat niks te betekenen natuurlijk... (er was namelijk eens een Tinka op een keuring...ik wou even kijken op de icssite, maar die kan ik op tmoment niet openen )

Wat ik me afvraag: als ze bij een stamboek (eender welk) is, kan je de eigenaars van je paard toch gewoon navragen? Eventueel kan het stamboek eerst contact met hen opnemen om te vragen of hun gegevens aan jou mogen worden doorgegeven.

Corellaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 16:30

ik zal het proberen maar die foto die erbij staat is van ons, dus het kan zo zijn dat ze gewoon op onze naam staat, dus nog niet is overgeschreven ik zal het proberen

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 16:35

Het kan natuurlijk wel, maar de foto wordt niet automatisch veranderd omdat de eigenaar veranderd (het paard blijft immers hetzelfde).
Ik zou het iig proberen!!!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 17:11

Ik hoop dat je oproep effect heeft!
Heb je ook overwogen op MP een oproep te zetten?
Dat is ook een zeer veel bekeken site, ook de 'afdeling' friezen/tinkers.
Veel succes!

ps, volgens mij verjaren álle paarden op 1 januari

Corellaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 17:37

ja, maar zij was egt specefiek geboren op 1 januari.. ik zal ook een advertentie op mp zetten dankje!

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 18:37