Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

...Hij is helaas wat klein en kort, waardoor hij moeite heeft echt los door zijn lijf te gaan...maar wel een lief paard hoor!! Zie mijn profiel.. Noon schreef:bij ons staat er een 4.5 jarige vosmerrie van Pythagoras. die is geloof ik drachtig van Dutch Capitol, maar kan ernaast zitten. ze is wel onder het zadel maar er wordt nog weinig meegedaan. ze is vorig jaar keur geworden en gaat denk ik ih najaar mee op wedstrijden. ze staat haar hele leven al samen met een ruin van dezelfde jaargang, een Nassau die zeer brutaal en groot is maar daar is zij compleet de baas over.
verder staat er ook nog een klein merrietje van Julio bij ons op stal een bruine van 1m 63 iets in die geest van 6 jaar die loopt sinds kort in het Z. (springen)
er stond trouwens ook nog een ruin van Julio op stal, die was wel heel lief id omgang maar een draak en zeer onzker onder het zadel (id ring). die is verkocht toen hij geloof ik M liep.
Xox schreef:Noon schreef:bij ons staat er een 4.5 jarige vosmerrie van Pythagoras. die is geloof ik drachtig van Dutch Capitol, maar kan ernaast zitten. ze is wel onder het zadel maar er wordt nog weinig meegedaan. ze is vorig jaar keur geworden en gaat denk ik ih najaar mee op wedstrijden. ze staat haar hele leven al samen met een ruin van dezelfde jaargang, een Nassau die zeer brutaal en groot is maar daar is zij compleet de baas over.
verder staat er ook nog een klein merrietje van Julio bij ons op stal een bruine van 1m 63 iets in die geest van 6 jaar die loopt sinds kort in het Z. (springen)
er stond trouwens ook nog een ruin van Julio op stal, die was wel heel lief id omgang maar een draak en zeer onzker onder het zadel (id ring). die is verkocht toen hij geloof ik M liep.
Heb je ook foto's van de Pythagoras merrie.? Heb er laatst een topic over geopend over nakomelingen. Ben ik namelijk erg benieuwd naar
hildetc schreef:ik heb sinds februari vorig jaar een leuke merrie van Julio Mariner xx en nou ben ik wel benieuwd naar wat andere nakomelingen van deze hengst en vooral de karakters ervan. mijn merrie is op stal namelijk heel lief maar met rijden nog wel eens onberekenbaar.
zo is de merrie.....
xafir schreef:wij hebben een julio mariner x farn ruin die staat bij wil schellekens in training hij brengt hem uit in het springen

TICKELS schreef:hildetc schreef:ik heb sinds februari vorig jaar een leuke merrie van Julio Mariner xx en nou ben ik wel benieuwd naar wat andere nakomelingen van deze hengst en vooral de karakters ervan. mijn merrie is op stal namelijk heel lief maar met rijden nog wel eens onberekenbaar.
Dit komt ons héél bekend voor....
In de omgang heel braaf maar o wee als je wat meer vraagt met rijden dan wordt ze erg venijnig. Is dan opeens heel gevoelig en wil je er als het moet ook wel afbokken als het niet naar haar zin is.
zo is de merrie.....

hildetc schreef:ik heb sinds februari vorig jaar een leuke merrie van Julio Mariner xx en nou ben ik wel benieuwd naar wat andere nakomelingen van deze hengst en vooral de karakters ervan. mijn merrie is op stal namelijk heel lief maar met rijden nog wel eens onberekenbaar.