xxxxx Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xxxxx 
heb er helaas geen foto van jaNniCkEe schreef:kennis van ons heeft een shetlander x haflinger(is dat ook goed) toen hadden ze de haflinger in de sloot gedaan ach ja je moet er wat voor over hebben heheb er helaas geen foto van
,lijkt me wel apart
,maar of het zo makkelijk zou gaan?
melisje999 schreef:jaNniCkEe schreef:kennis van ons heeft een shetlander x haflinger(is dat ook goed) toen hadden ze de haflinger in de sloot gedaan ach ja je moet er wat voor over hebben heheb er helaas geen foto van
wat bedoel je met sloot
heet dat dan gracht ofzo jaNniCkEe schreef:
je weet wel waar water in zit (maar het was zomer dus er zat nu geen water in) maar volgens mij is dat ook drenthsheet dat dan gracht ofzo
maar je zei dat ze de haflinger in de sloot hadden gedaan dus k snap het niej heemnaal
melisje999 schreef:jaNniCkEe schreef:
je weet wel waar water in zit (maar het was zomer dus er zat nu geen water in) maar volgens mij is dat ook drenthsheet dat dan gracht ofzo
ja, ik weet wel wat een sloot is hoor haha![]()
maar je zei dat ze de haflinger in de sloot hadden gedaan dus k snap het niej heemnaal
dat is het dan ja dat is logisch Lise81 schreef:Bij Het Fjordenpaard in Drenthe jebben ze er eentje, Smockey, een heel gaaf beestje en heel stoer. Heb even geen foto...maar als je die wil..komt ie snel.
Ik zal morgen eens wat foto's plaatsen.
Iemand : P schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat ze de Haflinger-merrie in de sloot hadden gezet, zodat ze lager stond dan de Shetlander-hengst, zodat die er wat gemakkelijker op kon komen
QuijoSavan schreef:Ik vind dat soort combinaties een slechte zaak, het niet de wil van de natuur, schetlander past er niet voor niks op.