Nakomelingen van de New Forest dekhengst Lorenzo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxarmandoxx

Nakomelingen van de New Forest dekhengst Lorenzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 14:09

Heeft er iemand een nakomeling van de New forest hengst Lorenzo? Ben namelijk benieuwd hoe deze pony`s het doen in de wedstijdsport. Ook informatie van de hengst is welkom.

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 14:56

even googelen helpt vaak een hoop, nakomelingen van lorenzo is best een hoop informatie over te vinden...en over hem zelf ook hoor...

xxarmandoxx

Re: Nakomelingen van de New Forest dekhengst Lorenzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 15:16

Dat is weer een andere Lorenzo van een andere paardenras. Ik ben daar ook een keer de mist mee ingegaan. Ik weet alleen van de New Forest dekhengst Lorenzo, dat hij naar een ander land is verkocht.

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:56

ik haal toch echt info van hem van internet op hoor...NF hengst lorenzo en voila...

xxarmandoxx

Re: Nakomelingen van de New Forest dekhengst Lorenzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 16:22

ik kan nu wel informatie vinden, maar geen foto`s`.

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:22

hey, ik heb hier ook ooit is een topic over geopend nooit reactie gehad helaas..terwijl er best veel lorenzo`s rondlopen.. de hengste is inderdaad naar het buitenland verkocht amerika geloof ik.. ik heb dus ook een lorenzo zie mijn profiel echt een super pony wil geen andere meer.. ze heeft een goud eerlijk karakter (oke het blijft een dier maar toch) en ze past zich altijd erg goed aan..lief in de omgang met kleine kinderen en leert snel en makkelijk..kortom mijn beste vriendinnetje die ik voor geen goud wil missen!!

quincyamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 09:07

mijn pony is de zoon van lorenzo. hij rijd de z2 met mij en springt ook z hij is erg goed in de wedstrijd sport en is altijd braaf. ik ben 12 dus erg jong om in de z te rijden maarja ik reed al op me 4de op mijn moeders paard moonligt. die was ook een z pony. amor is 1.65 en is gewoon een super paard hij heet amor. :D