ik wil het nog 1 keer proberen om een tinkerweekend te organiseren. Dit heb ik vorig jaar geprobeerrd, maar ze gaven zich op en als puntje bij paaltje komt blaast iedereen af zodat ik nog 1 iemand over had dus had ik alles afgeblazen. Dus bij deze zou erintresse zijn het word dan gehouden in limburg en rond welke tijd zou voor jullie het beste uitkomen op basis van deze info ga ik het nog een keer proberen.
Zoiets zou mij wel ontzettend leuk lijken zeg! Maar moet wel kijken of dat zou lukken met vervoer enzo, en rond welke periode. Wel een ontzettend leuk idee!!
Helaas voor mij echt te ver weg, waarom niet in het midden van het land dan berijk je meer eigenaren.
Omdat ze het bij haar 'thuisomgeving' organiseerd. Voor de zuiderlingen is het vaak ook maar allemaal ver weg. Er zullen gewoon meerdere plaatsen moten komen waar dit soort dagen worden georganiseerd, dan kan iedereen eens op zo'n manier genieten
jammer, voor ons te ver weg. We zouden het wel over een poosje bij de Paalhoeve kunnen doen in Kootwijk. Mooie plek, op de camping overnachten (of in het hotel) en de paardjes binnen handbereik.