Santano (v. Sandro Hit) KWPN! Wie info...?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_VT

Santano (v. Sandro Hit) KWPN! Wie info...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-06 20:16

Ik vroeg me af of er hier bokkers zijn die info kunnen geven over de hengst Santano. (Sandro Hit x Silvano)

Afbeelding

Ik weet dat de eerste jaargang van de hengst nog moet geboren worden, maar als ik zijn fokadvies lees van het KWPN, past de hengst wel op onze merrie. Vooral het sensibele, en maat missen, en boeld voeren... Dat hij ruimte zou toevoegen is natuurlijk alleen een pluspunt. Een snel achterbeen heeft onze merrie.

Afbeelding

In hoeverre je natuurlijk met zo een advies moet rekening houden is natuurlijk nog maar de vraag. Maar het is natuurlijk de moeite waard om op te volgen.

Daarom ben ik geïnteresseerd in jullie mening over de hengst. Als je hem gebruikt hebt op jullie merrie. Waarom dan? en waar denken jullie dat de plus en minpunten van deze hengst zitten?

Alvast bedankt

karinna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 20:38

Het is een hele mooie hengst, was ook erg geïnteresseerd in hem...maar durfde het niet goed aan.
Je merrie moet wel erg goed zijn van achteren hoor, deze hengst gaat achter erg wijd...
Bij navraag aan een gerenomeerde dierenarts vertelde deze mij dat dat vaak wijst op een "wat slappe achterhand".
Of dat zo is weet ik niet, misschien dat iemand anders hier nog iets meer van af weet?
Ik wacht eerst even zijn eerste nakomelingen af?