Ze is 11 en ongeveer 1.78m. Zoals je wel kunt zien op de foto's is ze best lang, wat ik nog niet eens een probleem vind, wel een probleem vind ik dat ze overbouwd is. Verder is ze erg fijntjes gebouwd, mag ze meer bespiering hebben (op deze foto's rij ik haar ook nog maar kort) etc.
Pluspunten (en ook waarom we eventueel een veulen van haar willen): ze springt ontzettend goed, is heel atlethisch aangelegd, mooie beweging en heeft een erg goed, werkwillend karakter. Als we al een veulen zouden fokken is het de bedoeling dit veulen zelf te houden, predikaten van de moeder of zoiets dergelijks doet er dus ook niet toe.
Bij voorkeur zou het een grote maat veulen worden, hoeft niet zo groot als haar moeder maar toch wel rond de 1.72-1.75m, wat compacter gebouwd. Natuurlijk is het altijd de vraag wat eruit komt maar zoiets zou ideaal zijn
.Zelf vind ik Kasparow een leuke hengst, maar ik heb helaas niet genoeg verstand van de fokkerij om te kunnen zeggen welke hengsten nou echt geschikt zouden zijn, als we serieus willen dekken zoek ik natuurlijk ook professioneel advies, maar vraag me gewoon af wat de Bokkers ervan denken
.Dit zijn een paar foto's uit de zomer, reed haar toen een paar maanden (let aub niet op mijn houding
) .Brand maar los

.