Wie heeft er nog meer een nakomeling van Metall?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Charley89

Wie heeft er nog meer een nakomeling van Metall?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 15:58

Hoi,

Wie heeft er nog meer een nakomeling van metall?
Ik hoordde dat de nakomelingen van metall meestal dominante paarden zijn.
Heb zelf ook een metall, ook best dominant.
Groetjes Charley

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:17

Charley89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 16:20

Anne_GTI schreef:
viewtopic.php?f=22&t=411188

Er zijn er meer dus....

Hoi,
Ik wil graag foto's laten zien, weet alleen niet hoe ik ze op m'n profiel moet zetten hahah!

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:54

@Charley89: Ik stuur je een pb, dan zal ik je even uitlggen hoe je die foto's plaatst.

Charley89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 16:56

Sizz schreef:
@Charley89: Ik stuur je een pb, dan zal ik je even uitlggen hoe je die foto's plaatst.

Oke dankje wel

Lynne81

Re: Wie heeft er nog meer een nakomeling van Metall?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 10:05

Charley89 schreef:
Hoi,

Groetjes Charley

Ik heb een nakomeling van Metall!! Hij heet Uranium W en is een 4 jarige hengst.. (MetallxWolfgangxkomeet)
Mijn hengst is helemaal niet dominant!! Hij is het liefste paard wat ik ooit heb meegemaakt!! Zo lief en zacht karakter, heeeeel gevoelig, hij heeft mij er nog nooit vanaf willen bokken of iets, bijten doet hij ook niet..

Ik heb juist gehoord dat Metall zelf ook een lieve hengst is..
Maar in ieder geval ik ben super blij met mijn paardje, heb hem al vanaf veulen en hij heeft al meerdere concoursen gewonnen.. Waaronder Prinsenstad-dressuur voor 3-jarige.. We gaan binnenkort M1 dressuur starten..
Ik kan geen foto plaatsen maar je kan hem wel opzoeken op www.melissen.net als je daar naar equistrian database ga en dan naar search en daar Uranium W intypt kan je mijn hengst zien.
HIJ LIJKT SPREKEND OP ZIJN PAPS!
Ja kan van alles vragen hoor als je nog meer over mijn paard en zijn karakter wil weten...

ART_UMA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 11:19

Ze zijn niet allemaal even rustig , zie het filmpje (klikken op de foto):

Afbeelding

(lijkt als of het niet werkt???)

ART_UMA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:57

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:27

Ik heb ook een metall van 1,5 jaar.
Ze is ontzettend braaf en pakt dingen gemakkelijk op. Laatst heb ik haar op de trailer gehad in m'n eentje!
Ze is nu al over de 1.60 en we verwachten dat ze rond de 1.70 wordt
Afbeelding
Ik zal binnenkort weer wat nieuwe foto's proberen te maken

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:28

@ ART_UMA: die gaat behoorlijk te keer

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:35

Zo heey die weet wel wat bokken is.
Maar ze zorgt er wel voor dat ze haar veulen niet raakt een echte moeder.

karinna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:38

was je niet bang dat het veulen een mep kreeg?

Is het veulen Aloha, die in de WV in de opfok staat?

Tygahno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:04

Ik heb een 3 jarige Metall x Pion.(vanaf morgen is ze dus officieel 3 jaar he )

Wyxdora is een super brave en meewerkende merrie ze is nu 1.67 cm.
Tot op heden heeft ze nog nergens moeilijk over gedaan... voor de eerste keer een hoofdstel in was geen probleem maar net zo makkelijk accepteerde de de singel, het zadel een winterdeken, bandages noem maar op... het enige wat er nu nog moet gebeuren is er zelf op gaan zitten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:14

@ Tygahno : Mooi dier Veel succes met beleren

Charley89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 16:29

Tygahno schreef:
Ik heb een 3 jarige Metall x Pion.(vanaf morgen is ze dus officieel 3 jaar he )

Wyxdora is een super brave en meewerkende merrie ze is nu 1.67 cm.
Tot op heden heeft ze nog nergens moeilijk over gedaan... voor de eerste keer een hoofdstel in was geen probleem maar net zo makkelijk accepteerde de de singel, het zadel een winterdeken, bandages noem maar op... het enige wat er nu nog moet gebeuren is er zelf op gaan zitten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo ey mooierd zeg!! die ogen zijn ook echt metall heeft de mijnes ook!

Charley89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 16:31

Lynne81 schreef:
Charley89 schreef:
Hoi,

Groetjes Charley

Ik heb een nakomeling van Metall!! Hij heet Uranium W en is een 4 jarige hengst.. (MetallxWolfgangxkomeet)
Mijn hengst is helemaal niet dominant!! Hij is het liefste paard wat ik ooit heb meegemaakt!! Zo lief en zacht karakter, heeeeel gevoelig, hij heeft mij er nog nooit vanaf willen bokken of iets, bijten doet hij ook niet..

Maar in ieder geval ik ben super blij met mijn paardje, heb hem al vanaf veulen en hij heeft al meerdere concoursen gewonnen.. Waaronder Prinsenstad-dressuur voor 3-jarige.. We gaan binnenkort M1 dressuur starten..
Ik kan geen foto plaatsen maar je kan hem wel opzoeken op www.melissen.net als je daar naar equistrian database ga en dan naar search en daar Uranium W intypt kan je mijn hengst zien.
Ja kan van alles vragen hoor als je nog meer over mijn paard en zijn karakter wil weten...

Hoi,
Ik heb mijn merrie nu bijna 2 jaar nog nooit van af gevallen ze heeft ook nog nooit echt geprobeerd, ze bijt ook nooit trapt ook niet naar mensen. Is voor de rest ook echt een schat! ben ook super blij met haar, met wedstrijden is ze alleen heel heet. afgelopen keer ging t int begin erg goed en toen moest ik aangaloperen sloeg ze helemaal door heel hard galoperen en bokken en ze was gewoon totaal opgefokt!

Groetjes Charley

Charley89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 16:34

Lynne81 schreef:
Charley89 schreef:
Hoi,

Groetjes Charley

Wat een plaatje!!!!
haha rose mag trots zijn op zo'n mooie jalfbroer whaha :D:D

groetjes Charley

Cin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:46

Ik heb ook een Matall x Appolonius. Hij wordt morgen officieel natuurlijk 6 en hij heet Troy.

Hij lijkt ook erg op zijn vader, zelfde aftekeningen aan de benen. Zijn stokmaat is alleen ietsje groter namelijk 1.81 m.

Het is een verschrikkelijk lief paard dat gek is op werk maar ook nu hij helaas al maanden tobt met een peesblessure blijft hij vrolijk en lief. kan hem nog steeds aan een halster stappen in het recreatiegebied dat aan de stal grenst.

Met inrijden ook totaal geen problemen gehad. Ook toen hij net ingereden was kreeg hij ook een lichte blessure en moesten we op het harde stappen, nou toen zijn we maar gewoon de weg opgegaan en daar ook geen problemen gehad. Alleen grote vrachtwagen vindt hij eng, maar hij zal niet wegvluchten, maar wel het liefste op schoot kruipen.

Kleine kinderen kunnen ook alles met hem doen, dat vind mijn grote lummel geweldig. Vooral als ze voor hem staan en hun kleine armpjes om hem heen slaan.

Ik ben echt heel erg blij met hem ook omdat hij hele leuke gangen heeft en ook nog eens een mooie sprong laat zien. helaas kampt hij dus wel al maanden met peesblessures. Maar we stappen vrolijk verder met af en toe een scan of een shockwave, en kunnen alleen maar duimen dat we straks weer op kunnen gaan bouwen en dat hij wederom de sport in kan.

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:16

Lynne81 schreef:
Charley89 schreef:
Hoi,

Groetjes Charley

Ik ben zooo nieuwschierig naar de foto's maar helaas doet www.melissen.net het bij mij niet helemaal zo als het moet... als ik in de equisterian database ben dan wordt er verder niks geladen, ik kan dus niet naar search

ART_UMA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:48

karinna schreef:
Is het veulen Aloha, die in de WV in de opfok staat?

Dat is inderdaad Aloha (United x Metall x Farrington), hier dan een kleine toegift van moeder en zoon van een maand of wat geleden:
http://www.youtube.com/?v=4SJIR5A6WoA

Hier wat foto's van Uranium W (voor degene waar de site www.melissen.net het niet goed doet)
Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:10

Uranium rules!!!

Ben echte fan!! (voel me net zo´n pennymeisje)

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:23

Suzanne F. schreef:
Uranium rules!!!

Ben echte fan!! (voel me net zo´n pennymeisje)

Dan kan je met een vlaggetje en een spandoek naar de regio kampioenschappen, volgens mij moet (mag) ze daar heen.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 19:43

Anne_GTI schreef:
viewtopic.php?f=22&t=411188

Er zijn er meer dus....

Omdat er al een topic over hetzelfde onderwerp loopt, zal ik hier een slotje op zetten.