Hoi, ik zie nu pas je oproep. Hoewel het al weer even geleden is dat je het geplaatst hebt, wil ik je toch berichten dat ik I. Jappeloupe zo'n 8 jaar in mijn bezit heb gehad. Een fantastisch paard, waar ik heel veel successen in de basissport heb behaald. I.Jappeloupe was een apart paard, die mij na enige tijd voor meer dan 100% vertrouwde, ik kon alles met hem (alleen) doen. Hij was wel bang voor mannen, m.n. mannen met een harde zware stem. Toen I.Jappeloupe 12 jaar was heb ik hem, na lang aandringen, verkocht aan Gert van den Hoorn. Het was de bedoeling dat zijn zoon hem zou gaan rijden, maar helaas klikte dat niet. Daarna is hij verkocht naar een mevrouw ergens in Noord of Zuid-Holland en een aantal jaren geleden kreeg ik een mail van iemand bij mij in de buurt; zij had I.Jappeloupe. Ben toen nog bij hem geweest; hij zag er nog steeds goed uit en het was de bedoeling dat hij opnieuw uitgebracht zou gaan worden in de Z-dressuur, maar "helaas" ze werd verkocht naar Spanje. Ik heb recentelijk contact gekregen met de mevrouw die hem gekocht heeft. Hij is nu 23 jaar, is in goede conditie en geniet van zijn oude dag in de Spaanse zon en als dat niet meer comfortabel is, in een airco stal. Het is de bedoeling dat ik hem binnenkort ga opzoeken. I. Jappeloupe is het beste wat me is overkomen, ik heb daarna nimmer meer zo'n fantastisch paard gehad. Mocht je meer willen weten, neem dan contact met me op. Met vriendelijke groet, Steinie Janssen van Doorn