royal bravour.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xCarlyx

royal bravour.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 11:39

Hoi,

Ik heb een merrie van Royal Bravour en ik ben heel erg benieuwd wie er nog meer nakomelingen van hem hebben en hoe ze zijn in de omgang en onder het zadel.

De mijne is een ster en voorlopig keur merrie. Super in de omgang en hele mooie bewegingen. Fokt ook nog eens goed. Loopt op moment L+6 springen en l1+11 dressuur.

onze fons x royal bravour en karandasj x royal bravour zijn ook welkom

foto:

Afbeelding

l0esjj

Re: royal bravour.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:03

Oom van een vriendin van mij heeft ook een Royal Bravour
super mooi beestje echt geweldige uitstraling heeft die!
loopt nu B springen
Echt mooie paarden zijn dat, van Royal bravour,
denk dat ik er ook zoeentje koop als ik over ga naar de paarden
Hoe is jou'n Royal Bravour qua karakter dan?

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 20:22

Oh leuk en hoe is die dan kwa karakter?!! mijn is Een schat!! Zal nooit iets fout doen, slaat niet, bijt niet echt niet gemeen! onder het zadel is ze wel fel. ze wil heel graag lopen. Maar dat is alleen maar goed! ze springt ook altijd hoger dan dat ze hoeft. Royal bravour is een absolute aanrader. Alleen ken ik verder 1 andere afstammeling. Onze fons is trouwens ook goed!ken ik verschillende paarden van, allemaal super!

l0esjj

Re: royal bravour.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:53

Ik ken dat paardje niet héél erg goed, wat ik ervan gezien heb in het parcours is het zeker een héél fel ding, de verhalen die ik er over gehoor heb zijn opzich wel positief maar het is wel een onwijze drukte maker en dus niet zo'n heel makkelijk paard.
Onze Fons ken ik verder niet veel van, heb wel eens foto's van die hengst gezien, is toch een springhengst?

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 22:30

Ja, is een springhengst! Ook een leuke... Ja, het leek me wel leuk om meer afstammelingen te zien (ik kijk meestal ook wel op startlijsten als er een afstammeling komt en dan ga ik kijken) Dat felle herken ik wel. Maar niet echt extreem.

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-06 20:12

verder niemand met een royal bravour??