Hoe en wat betreffende een keuring?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Durante

Hoe en wat betreffende een keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 19:58

De titel zegt het al;wie heeft ervaringen met het lopen van keuringen?
Ik wil graag volgend jaar met mijn haflinger voor de gein eens een keuring meelopen..
Ze heeft papieren;haar vader is Alcantara,en d'r moeder is minder bekend; ene Dalma...
Wat moet ik allemaal weten voordat ik mee ga doen zeg maar?
Ik ga zowieso binnenkort eerst 'ns naar een keuring toe ,om te kijken van hoe en wat...
Maar ik ben gewoon nieuwschierig of er ook bokkers zijn die regelmatig keuringen lopen,en die me wat informatie kunnen geven van hoe en wat...
(Ik weet niet of dit topic wel goed staat hier;anders verplaats je het maar)
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 23-12-05 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 20:11

ik heb dit jaar haflinger keuring gelopen met een 3 jarige merrie.
ik denk als je wil gaan dat je in 2007 moet gaan, teminste, als je eerst op een haflinger keuring wilt gaan kijken. meestal is er maar 1 in een vrijgrote regio.

wat je moet weten, euhm...zorg sowiso dat je pony eerst goed 4kant opengesteld opkan stellen. verder het goed mee stappen en draven. dus niet 10 meter voorje of achter je maar naast je.

als je meer wilt weten kan je me altijd pb-en

ik ben nu ook weer met dezelfde haflinger merrie bezig om te beleren en dan gaan we in 2006 weer meedoen op de keuring. maybe haar veulen ook wel, dat zien we dan wel weer.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 20:15

VMR -> FA