ben ook zeer geinteresseerd... vanaf 15 januari is de nieuwe folder en DVD bij schokemohle beschikbaar, ga hem gelijk bestellen... Ik hoor van meerdere kanten dat het een erg goede hengst moet zijn... dus ga mezelf er ook wat meer in verdiepen..
Prachtige hengst. Hij is net ( in wat bij ons te vergelijken is met het verrichtingsonderzoek) kampioen geworden met een RECORDaantal van 165, ... punten.
Hij is erg populair geworden hierdoor in Duitsland en zijn dekgeld zal wel aanzienlijk omhoog gaan in jaruari..
Wij waren in juli op de veulenprimering bij Schockemohle en de veulens van Sir Donnerhall viel het meeste op, wij vonden ze zelfs beter dan die van Sando Hit. De hengst zelf heb nog niet in levende lijve gezien, wel op de video, maar daarop vond ik hem niet zo imponerend. Zijn veulens zijn in elk geval TOP!
ik vind het persoonlijk echt een tophengst heeft zich in een jaar tijd heel goed ontwikkeld, en geeft ook hele mooie veulens. hier een paar foto's van nakomelingen Sir Rhodey Sir Donnerhall x Rohdiamant Senorita Sir Donnerhall x Weltmeyer
Ik weet bijna zeker, dat hij dit jaar meeloopt in de hengstenshow van paul schockemohle. Die is geloof ik in februari, meer info kun je vinden op www.schockemoehle.com. Daar staat Sir Donnerhall ook ter dekking.
Ik zit er ook aan te denken om mijn merrie hier mee te dekken. Ze is een Cabochon x Apollonius x Urban ster merrie. voor foto's www.acbdressuur.nl "Ninique"