Ik heb geen flauw idee waar dit topic moet en of zo'n topics mogen.. maar ik had aan iemand belooft dat ik wat info qua prijs zou vragen... Die wil eventueel z'n paardje verkopen, maar is benieuwd wat een juiste prijs zou zijn ...
Miss Peppy Bid is een American Paint Horse, een merrie van ongeveer 1.50m. Ze is geboren en getogen in Amerika en als veulen naar hier gekomen. Ze is eigendom geweest van Willem Burgmeyer. Ze is nu 16 jaartjes ... heeft artrose in haar linkervoorbeen en kan daardoor niet meer bereden worden, maar het is wel een super fokmerrie met goede afstamming en papieren. (Ze heeft in het verleden op europees niveau gelopen onder Henk van Amstel). Ze is in orde met alle entingen, regelmatig ontwormt en bekapt. Ze is niet gechipt.
Een foto:

(Deze foto is van vorige zomer en ze had haar manen en staart afgeschuurd maar ze heeft geen eczeem want ze heeft dit nog nooit gehad.. Is van weide verhuist en ze denken dat het komt door een bepaalde plant die hier wel groeit..)
Haar afstamming:
Vader: Magic Bid
Vader van vader: Bid Bar
Moeder van vader: Rosie Magic (Quarter)
Moeder: Miss Peppy Dust
Vader van moeder: Durn Steel Dust
Moeder van moeder: Flapreretta Gal (Quarter)
1 van haar nakomelingen:

Dus als dit jouw merrie zou zijn, hoeveel zou je voor haar vragen als ze verkocht moet worden? Of hoeveel zou je er voor willen geven als je haar zou willen kopen?
Alvast bedankt.
Ps: ik ben maar TS .. ik heb niks verstand van Paints of western maar de eigenaar zit hier ook op het forum dus die zal normaal wel antwoorden op al jullie vragen