Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toledo schreef:Maar dat heeft natuurlijk niets met de vader van het paard te maken. Is een aangeleerde afwijking, niet een aangeboren!
Sammie schreef:Erfelijkheidsfactor komt dan op de hoek kijken, maar sandreo is geen luchtzuiger.
peetje82 schreef:ff wat anders, maar heb je foto's??
ik heb er nog nooit van gehoord!
Noon schreef:peetje82 schreef:ff wat anders, maar heb je foto's??
ik heb er nog nooit van gehoord!
en heb momenteel geen foto's geloof ik. zal eens kijken
Toledo schreef:Van luchtzuigen weet ik zeker dat paarden dat van elkaar overnemen! Kribbenbijten weet ik niet.

gomir schreef:Toledo schreef:Van luchtzuigen weet ik zeker dat paarden dat van elkaar overnemen! Kribbenbijten weet ik niet.
Onzin! Bovendien wordt kribbenbijten ook vaak luchtzuigen genoemd...
Er is wel degelijk sprake van een erfelijke factor, maar dat is nog niet duidelijk in kaart gebracht. Wel is bekend dat van bepaalde vaders de nakomelingen vaker luchtzuigen, wsl hebben deze dieren een gevoeligere maag.
Toledo schreef:Van luchtzuigen weet ik zeker dat paarden dat van elkaar overnemen! Kribbenbijten weet ik niet.

parouscha schreef:Ag elke hengst brengt wel eens een luchtzuiger, is niet specifiek Sandreo hoor...
De discussie dat paarden luchtzuigen gaan we maar niet aan, want de meningen zijn daar over verdeeld
gomir schreef:Er is wel degelijk sprake van een erfelijke factor, maar dat is nog niet duidelijk in kaart gebracht. Wel is bekend dat van bepaalde vaders de nakomelingen vaker luchtzuigen, wsl hebben deze dieren een gevoeligere maag.