Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
frenia schreef:mmmhhhmmm heb net een bod gedaan op dit boek (dankzij deze topic): ziet er ERG goed uit
Mac schreef:Ik heb het boek ook. Idd erg duidelijk, incl. hele duidelijke foto's. Ik vind het wel prettig om er "dat soort" foto's bij te hebben, dan weet je iig waar je naar kijkt als je het treft. Je kunt maar beter voorbereid zijn, denk ik dan maar ...

Mac schreef:Je kunt niet vroeg genoeg beginnen, vind ik! Hoe meer je weet voor je begint, hoe beter natuurlijk! Er staan ook dingen in het boek over de voorbereiding, over hoe te zorgen dat je merrie optimaal vruchtbaar wordt, hoe de dekking gaat, etc. Echt wel heel nuttig dus!
. De kliniek zit bij ons om de hoek en mijn merrie is daar dus ook geinsemineerd. Overigens uiteindelijk niet door Paul zelf, want die had toen geen weekenddienst
. 

), maar dit ziet er idd heel erg goed uit! Ik vind zulke foto's heel interessant en leerrijk en hoe meer je over de dracht weet hoe beter
(er bestaan wel meer boeken over het hoe en wat als het veulen er eenmaal is
)
),
Mac schreef:Oh trouwens: er zijn twee verschillende versies van dit boek. De nieuwe versie is dit jaar uitgekomen. De versie van daarvoor is niet meer verkrijgbaar, tenzij tweedehands natuurlijk. Let dus even op het jaar van publicatie bij de aankoop.
pretty schreef:yep,die is het dat ik ook heb,pas een maand of twee geleden besteld,dus zeker al de vernieuwde versie.